اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر خبر داد

افزایش کنترل‌های انتظامی در ایام محرم در استان بوشهر

فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر از افزایش کنترل‌های انتظامی در ایام محرم در استان بوشهر خبر داد.

افزایش کنترل‌های انتظامی در ایام محرم در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حیدر عباس‌زاده ظهر امروز در همایش بزرگ عاشوراییان در کانون فرهنگی امام خمینی(ره) برازجان اظهار داشت: امام حسین(ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد و امروز همه موظفیم در راستای احیای این فریضه الهی اهتمام ورزیم.

وی افزود: تبیین ابعاد این قیام برای نسل امروز امری بسیار مهم و ضروری است و باید به گونه‌ای عمل کنیم که جوانان به سمت آموزه‌های اسلامی و دینی حرکت کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر با اشاره به برگزاری منظم مراسمات عزاداری در شهرها و روستاهای مختلف استان بوشهر خاطرنشان کرد: تامین امنیت مردم در این مراسمات توسط نیروی انتظامی انجام می‌شود.

عباس‌زاده از افزایش کنترل‌های انتظامی در ایام محرم خبر داد و تصریح کرد: به منظور تامین امنیت و آسایش عزاداران این مهم با ابلاغ به تمام شهرستان‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: از مسئولان هیئت‌های عزاداری انتظار داریم نهایت همکاری و همراهی را با نیروهای انتظامی داشته باشند تا مراسمات با نظم کامل برگزار شود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تاکید کرد: هیئت‌های مذهبی تلاش کنند تا برای جلوگیری از آلودگی‌های صوتی در حد امکان از طبل، سنج و سایر ادوات صدادار در مراسم عزاداری استفاده نشود.

در این آیین از هیئت‌های مذهبی شهرستان دشتستان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/2452/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول