اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی مطرح کرد

کاهش تورم در گرو اجرایی شدن یارانه‌ها با مدیریت تأمین اجتماعی

مدیرکل امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی با بیان این‌که آمادگی کاملی برای مدیریت یارانه‌ها داریم گفت: کاهش تورم در کشور با اجرایی شدن یارانه‌ها توسط تأمین اجتماعی محقق می‌شود.

کاهش تورم در گرو اجرایی شدن یارانه‌ها با مدیریت تأمین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رضا امینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی در خصوص آمادگی تأمین اجتماعی برای تقبل کردن مدیریت یارانه‌های پرداختی و استفاده بهینه از آن‌ها اظهار کرد: ما به صورت صددرصدی از این اقدام دولت استقبال می‌کنیم و آمادگی این را داریم که با در دست گرفتن یارانه‌ها خدمات خوب و ارزشمندی را به مردم ارائه دهیم.

مشاور مدیرعامل و مدیرکل امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: اکنون آمادگی کاملی داریم که اگر بحث یارانه‌ها بخواهد از طریق تأمین اجتماعی اجرایی شود از این طریق به مردم خدمات‌رسانی متفاوتی داشته باشیم.

امینی با بیان این‌که با چنین اقدامی تورم بسیار کمتر می‌شود، تصریح کرد: زیرساخت‌های تأمین اجتماعی برای پذیرش یارانه‌ها و خدمات‌دهی مطلوب به همه مردم آماده بوده و بانک اطلاعات و آی‌تی ما نیز برای این کار آمادگی کامل دارد.

این مسئول در سازمان تأمین اجتماعی کشور با اظهار این سخن که کرامت انسان‌ها از این طریق حاصل می‌شود، تصریح کرد: تأمین اجتماعی سازمانی خدماتی است که همواره وظیفه داریم کیفیت خدمات خود را بالا ببریم که تکریم مجموعه تحت پوشش مهم‌ترین رسالت تأمین اجتماعی در دوره مدیریت جدید است.

مدیرکل امور استان‌های تأمین اجتماعی در خصوص ورشکستگی بیمه‌ها عنوان کرد: سازمان تأمین اجتماعی هم‌پوشانی بالایی دارد و به همین دلیل ورشکستگی برای آن مصداقی ندارد.

انتهای پیام/2571/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول