اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس:

حذف یارانه‌ها در برنامه مجلس و دولت نیست

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگینی در مجلس گفت: ما با حذف برخی دهک‌های بالا موافق هستیم اما حذف یارانه‌ها را در برنامه مجلس و دولت نداریم.

حذف یارانه‌ها در برنامه مجلس و دولت نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ابراهیم آقامحمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران خرم‌آباد گفت: شعار مرگ بر آمریکا بر اثر ظلمی بوده که این کشور به ایران وارد کرده است و همه مردم مخالف حذف شعار مرگ بر آمریکا هستند.

وی با بیان اینکه آمریکا در بحث کودتای 28 مرداد مجرم است و خودش این موضوع را قبول کرده یادآور شد: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی این کشور همواره با ملت ایران مخالف بوده و ملت ایران نیز با اقتدار در مقابل آمریکا ایستاده‌اند.

آقامحمدی در خصوص مذاکرات هسته‌ای گفت: در بحث ژنو ما حق استفاده صلح‌آمیز هسته‌ای را بر اساس قوانین NPT داریم و فتوای مقام معظم رهبری در خصوص ساخت و استفاده از سلاح هسته‌ای که آن را حرام اعلام کردند نیز وجود دارد.

وی بیان داشت: آمریکایی‌ها می‌خواهند ما را از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای محروم کنند اما اگر عاقلانه و عادلانه جلو بیایند و حقوق ملت ایران را در برابر ملت دنیای غرب بدانند باید در این مذاکرات خوشبین باشیم.

وی به بحث کنار گذاشتن رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اشاره کرد و گفت: این بی تدبیری برخی از افراد است که با عجله در این خصوص تصمیم می‌گیرند و برای دانشگاه علوم پزشکی لرستان باید مدیری انتخاب شود تا کارکنان بتوانند به راحتی در کنار آن خدمت کنند.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: حذف یارانه‌ها در برنامه دولت و مجلس نیست اما باید گفت یارانه‌ها بد پیش‌بینی شده و قرار بود سال گذشته 66 هزار میلیارد تومان درآمد یارانه‌های ما باشد که 40 هزار میلیارد تومان آن به مردم داده شود و 26 هزار میلیارد تومان آن نیز برای دولت بماند که متاسفانه تنها 28 هزار میلیارد تومان درآمد حامل‌های انرژی بوده و دولت 12 هزار میلیارد تومان آن را از بانک مرکزی قرض گرفته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: علیرغم اینکه سه دولت روی هدفمندی یارانه‌ها کار کرد اما این هدفمندی در دولت دهم در وسط راه رها شد و مشکلاتی را برای مردم به وجود آورد.

این مقام مسئول گفت: ما با حذف برخی دهک‌های بالا موافق هستیم اما حذف یارانه‌ها را در برنامه مجلس و دولت نداریم.

وی به جابجایی مدیران اشاره کرد و گفت: نمایندگان به دنبال تعویض همه مدیران نیستند اما مدیرانی که کم‌کاری کرده‌اند باید کنار بروند و جای خود را به مدیران توانمند بدهند.

وی در خصوص آزادسازی قلعه فلک‌الافلاک لرستان گفت: آزاد‌سازی قلعه فلک‌الافلاک مصوبه مجلس شورای اسلامی است اما به دلیل ضعف مدیریتی در میراث فرهنگی لرستان هنوز این مصوبه اجرایی نشده است.

آقامحمدی اظهار داشت: نخستین و ضعیف‌ترین مدیرانی که تاکنون در لرستان بوده‌اند مدیران میراث فرهنگی هستند.

وی در پایان با اشاره به بحث بودجه عمرانی لرستان در سال گذشته گفت: متاسفانه از 270 میلیارد تومان بودجه عمرانی لرستان در سال گذشته تنها 15 درصد آن تحقق یافته است.

انتهای پیام/2304/ر40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول