اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی:

فاز نخست هدفمندی یارانه‌ها ناقص اجرا شد

استاندار خراسان رضوی اجرای مرحله نخست هدفمندی یارانه‌ها را کامل ندانست و اظهار داشت: در فاز نخست هدفمندی یارانه‌ها برخی صنایع دچار مشکل شدند و تحریم‌ها نیز اثر خود را بر صنایع گذاشت.

فاز نخست هدفمندی یارانه‌ها ناقص اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسین فروزان‌مهر صبح امروز در مراسم بزرگداشت روز ملی استاندارد اظهار داشت: اگر ما نتوانیم محصولات استاندارد تولید کنیم جایی در بازار دنیا نداریم؛ سازمان ملی استاندارد نیز باید در رفتارش یک تغییر ماهوی داشته باشد و ادبیات و فهم جدید باید در این سازمان نهادینه شود.

رئیس شورای تامین استان بیان داشت: با تغییر و تحولاتی که در جهان صورت گرفته دیگر منابع طبیعی باعث توسعه اقتصادی نیست و اگر ما بخواهیم در اقتصاد و صنعت پیشرفت کنیم باید به فناوری‌های نوین توجه داشته باشیم و تلاش‌هایمان را در این زمینه افزایش دهیم.

استاندار خراسان رضوی اجرای مرحله اول هدفمندی یارانه‌ها را کامل ندانست و اظهار داشت: در گام اول هدفمندی یارانه‌ها برخی صنایع دچار مشکل شدند و تحریم‌ها نیز اثر خود را بر صنایع گذاشت و اما امروز ما باید در خارج ار مرزها فعال باشیم و کالای رقابتی و با کیفیت تولید کنیم؛ استاندارد ما باید به استاندارد جهانی نزدیک شود تا بتوانیم در بازار جهانی دوام بیاوریم.

فروزان‌مهر گفت: شورای استاندارد در استان تشکیل شد تا بر اساس آن دستور پیگیری استاندارد بر اساس برنامه پنجم صادر شود و تکلیف کردیم سازمان‌ها حق خرید دستگاه‌های غیر استاندارد را ندارند و البته در حوزه انرژی نیز باید سازمان ملی استاندارد به دنبال تدوین یک آیین‌نامه استاندارد مشخص باشد تا دستگاه‌ها و مردم از آن پیروی کنند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که در دولت تدبیر و امید تدبیر گام به گام جلو برود و ایران نیز روز به روز پیشرفت کند.

انتهای پیام/2202/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول