اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جبالبارز عنوان کرد

استفاده از ظرفیت مجالس محرم برای ترویج فریضه امر به معروف

امام جمعه جبالبارز گفت: باید از ظرفیت مجالس ماه محرم در ارتباط با ترویج و گسترش فریضه امر به معروف و نهی از منکر استفاده کنیم.

استفاده از ظرفیت مجالس محرم برای ترویج فریضه امر به معروف

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام علی سالاری ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان اظهار داشت: امروز در جامعه ما پیشگامان امر به معروف و نهی از منکر چه کسانی هستند، زمانی آیت‌الله نجفی‌مرعشی در سطح جامعه امر به معروف می‌کردند.

وی افزود: در جامعه ما پیشگامان امر به معروف چه می‌کنند، سخن از بی‌حجابی و بدحجابی در دانشگاه‌ها و سطح جامعه می‌کنیم، اما اقدامی در این زمینه انجام نمی‌دهیم، چند سال است در کشور ما در مجلس قانونی در زمینه حجاب تصویب شده، اما دولت‌ها آمدند و رفتند و این قانون را اجرایی نکردند.

سالاری تصریح کرد: امیدواریم دولت تدبیر و امید در راستای اجرای قانون حجاب اقدام کند، ما باید از ظرفیت مجالس ماه محرم در زمینه فریضه امر به معروف و نهی از منکر استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما به عنوان مسلمان و عاشق امام حسین (ع) وظیفه داریم، امر به معروف و نهی از منکر را برای خود قائل باشیم همه مسئولان کشور باید این وظیفه را برای خود قائل باشند، چون تضمین کننده حیات طیبه نظام اسلامی است و باید عمل کنیم تا آثار آن را در جامعه ببینیم.

انتهای پیام/80002/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول