اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امیدیه:

اقتصاد مقاومتی باید بر اساس سرمایه معنوی جامعه استوار باشد

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امیدیه با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی باید بر اساس سرمایه معنوی افراد و جامعه استوار باشد گفت: زیرا بدون معنویت آینده، اقتصاد مقاومتی شکننده است.

اقتصاد مقاومتی باید بر اساس سرمایه معنوی جامعه استوار باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از امیدیه، حسین آقاجری صبح امروز در همایش کارآفرینی و اشتغالزایی که با حضور مسئولان شرکت نگارنصر استان خوزستان و مسئولان محلی در سالن همایش اداره آموزش و پرورش امیدیه برگزار شد، در خصوص نقش بسیج سازندگی در اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: بسیج سازندگی حاصل اندیشه مقام معظم رهبری در راستای محرومیت‌زدایی و یاری رساندن به مردم در 17 اردیبهشت سال 1379 در مجمع عالی فرماندهان سپاه پیشنهاد شد و پس از گذراندن دوران آزمایشی چند ساله به نام طرح بسیج سازندگی با تصویب مجلس شورای اسلامی به نام سازمان بسیج سازندگی فعالیت خود را در قالب پنج محور با توجه به منویات مقام معظم رهبری آغاز کرد.

وی اضافه کرد: امروز فشار تحریم‌های دشمنان به جایی رسیده که اقتصاد مقاومتی تنها راه مقابله با تحریم‌ها و عنادورزی دشمنان است.

وی با بیان اینکه باید تهدیدها را تبدیل به فرصت کنیم اضافه کرد: بسیج سازندگی در راستای تحقق تدبیر اقتصاد مقاومتی که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی تبیین گشته فعالیت‌های مثمر ثمری انجام داده و اولویت خود را در امر تولید بومی قرار داده است.

آقاجری خاطرنشان کرد: در این راستا باید فرصت‌های بومی تولید را شناسایی و دسته‌بندی کرده و آنها را به عنوان راهکارهایی برای اقتصاد مقاومتی ارائه ‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی باید بر اساس سرمایه معنوی افراد و جامعه استوار باشد چرا که بدون معنویت و ایمان راسخ به هدف و آینده، اقتصاد مقاومتی شکننده است گفت: اقتصاد مقاومتی ماهیتاً اقتصاد مردمی است و مردم باید وارد این عرصه شوند تا از ورود رانت‌خوارها و فرصت‌طلبان در این عرصه جلوگیری شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امیدیه با بیان اینکه در شرایط فعلی دغدغه اصلی در اقتصاد مقاومتی واگذاری تسهیلات مالی و ایجاد کارگاه‌های تولیدی توسط مردم و هماهنگی و حمایت و پشتیبانی دستگاه‌های مرتبط با طرح‌هاست اظهار کرد: در صورتیکه سازمان‌ها و دستگاه‌های مرتبط با امر اقتصاد مقاومتی و دستگاه‌های درگیر با امنیت غذایی به نحوه احسن وظایف خودشان را انجام دهند و یک عزم و اراده واقعی برای رسیدن به این هدف ایجاد شود می‌توان با سرعت بیشتر به هدف رسید.

وی در پایان بیان کرد: همچنین برخورداری از یک روحیه جهادی و اعتقادی می‌تواند راهگشای کار باشد.

انتهای پیام/72001/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول