اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای تحقق حماسه اقتصادی

فرمانده سپاه استان سمنان از طرح‌های اقتصاد مقاومتی شاهرود دیدن کرد

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و هیئت همراه وی، از طرح‌های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه شاهرود در راستای تحقق حماسه اقتصادی بازدید کردند.

فرمانده سپاه استان سمنان از طرح‌های اقتصاد مقاومتی شاهرود دیدن کرد

رئیس سازمان بسیج سازندگی شهرستان شاهرود امروز در این خصوص به خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان گفت: فرمانده سپاه استان سمنان و مسئول بسیج سازندگی سپاه استان و هیئت همراه وی از طرح‌های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه شاهرود بازدید کردند.

جواد رضوانی افزود: سردار علی استاد‌حسینی و همراهان وی از سه طرح اقتصاد مقاومتی که به همت بسیج سازندگی سپاه شاهرود در حال پیگیری و انجام است، بازدید کردند.

وی تصریح کرد: پروژه جوجه‏کشی بلدرچین به تعداد 30 هزار قطعه در هر دوره و پرورش بلدرچین به تعداد 20 هزار قطعه در روستاهای منطقه بسطام مورد بازدید قرار گرفت.

رضوانی بیان کرد: پروژه پرورش ماهی تزئینی و هماهنگی برای راه‌اندازی سایت پرورش ماهی تزئینی نیز مورد بازدید فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان قرار گرفت و بر تسریع روند اجرای این پروژه‌ها تأکید شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی شهرستان شاهرود با بیان اینکه در این طرح‌ها بسیجیان جویای کار و یا کارآفرینان بسیجی حضور دارند، تأکید کرد: طرح‌های اقتصاد مقاومتی در جهت تقویت و گسترش بنگاه‌های زودبازده و ایجاد اشتغال‏زایی و حمایت از کارآفرینی بسیجیان انجام گرفته که مورد استقبال بسیجیان هم است.

در این دیدارها، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ضمن تشکر از اجرای این پروژه‌ها بر حمایت از کارآفرینی و اشتغال‏زایی در مناطق محروم و روستایی و گسترش این فعالیت‌ها در سراسر استان با حمایت بسیج سازندگی تأکید کرد.

انتهای پیام/2249/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول