اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات چرام خبر داد

برگزاری مراسم ایل سوگواری در چرام

رئیس سازمان تبلیغات چرام از برگزاری مراسم ایل سوگواری در چرام خبر داد.

برگزاری مراسم ایل سوگواری در چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، حجت‌الاسلام عبدالله نعمتی‌پور صبح امروز در نشست هماهنگی برگزاری برنامه ایل سوگوار در چرام، ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) و یاران باوفایش، اظهار امیدواری کرد که خداوند توفیق داده تا بتوانیم با عزاداری‌های مطلوبی که جهت عزای اباعبدالله (ع) در شهر انجام می‌دهیم، رضایت خداوند را در نظر بگیریم.

رئیس سازمان تبلیغات چرام با بیان اینکه ماه محرم و عزاداری این ماه باید احیاگر ارزش‌های دینی و اسلامی باشد، بر اجرای هر چه بهتر و باشکوه تر این برنامه‌ها تاکید کرد.

وی افزود: فرهنگ عاشورا باید در جامعه نهادینه شود و برای رسیدن به این منظور باید برنامه‌ریزی‌های مدونی برای تبیین اهداف عاشورا صورت گیرد.

این مسئول در ادامه با اشاره به هدف برگزاری جلسه بر هر چه بهتر برگزار کردن عزاداری در چرام تاکید کرد و گفت: این عزاداری نشان از عملکرد فرهنگی ما و علاقه دینی ما دارد، بنابراین امشب در برنامه ایل سوگوار که با همکاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد صورت می‌گیرد، تعامل لازم را داشته باشیم.

حجت‌الاسلام نعمتی‌پور با بیان اینکه باید تلاش کنیم نام نیک، دینی و فرهنگی چرام بار دیگر در صحنه صدا و سیما و اجتماعات استان بدرخشد، خاطرنشان کرد: در روز تاسوعا با همکاری نیروهای دولتی و کمک مسئولان محترم هیئات و راهنمایی‌های امام جمعه و فرماندار، مساجد و میادین به سمت گلزار شهدا حرکت کرده و در آنجا برنامه عزاداری طبق سنوات گذشته برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری روز عاشورا و با بیان اینکه در سال‌های گذشته دسته‌ای از عزاداران به امامزاده بی‌بی رشیده و دسته‌ای نیز به امامزاده امیر یوسف می‌رفتند، تصریح کرد: امسال در نظر داریم با برنامه‌ریزی منسجم مراسم روز عاشورا را مطلوب‌تر از هر سال برگزار کنیم.

انتهای پیام/82002/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول