اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد

پرهیز از هرگونه خرافه‌گویی و انحراف در عزاداری‌ها

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: در مجالس و سخنرانی‌ها باید از هرگونه خرافه‌گویی و انحراف اخلاقی به ویژه در ماه محرم به طور جدی پرهیز شود چراکه خرافه‌گویی و انحراف اخلاقی برای جامعه خطرناک است.

پرهیز از هرگونه خرافه‌گویی و انحراف در عزاداری‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از کمیته خبری دفتر نماینده مقام معظم رهبری در مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به جایگاه فرهنگ در جامعه به ویژه جامعه اسلامی گفت: انقلاب ما انقلاب فرهنگی است.

وی بیان داشت: ما به عنوان متولیان نظام باید از این میراث امام امت حفظ، حراست و نگهداری کنیم و امروز جامعه ما باید عجین شده فرهنگ ناب محمد باشد زیرا اسلام این خواسته را دارد و مردم ما باید خود جامعه فرهنگی را بسازند که در این راه پیش قدم بوده و موفق هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم گفت: در مجالس و سخنرانی‌ها باید از هرگونه خرافه‌گویی و انحراف اخلاقی به‌وِیژه در ماه محرم به طور جدی پرهیز شود چرا که خرافه‌گویی و انحراف اخلاقی در واقع برای جامعه خطرناک است.

طبرسی افزود: شخصیت‌های دینی و مذهبی در ماه محرم و صفر باید وقایع کربلا را آن طور که شایسته و بایسته مکتب اهل بیت(ع) عصمت و طهارت است برای مردم بازگو کنند.

نماینده مقام معظم رهبری در مازندران با اشاره به کنگره ابن‌شهر آشوب ساروی گفت: قرار است این کنگره بین‌المللی در روزهای 29 و 30 آبان ماه جاری در ساری با حضور جمعی از شخصیت‌های فرهنگی، مذهبی و علمی برگزار شود.

وی گفت: جلسات طولانی برای هر چه باشکوه برگزار شدن این کنگره داشتیم که از جمله آن دیدار با مقام معظم رهبری، رؤسای قوای مقننه، قضاییه و علما اعلام و مراجع تقلید قم را می‌توان نام برد زیرا اعتقاد داریم این شخصیت و جایگاه ویژه‌ای در جامعه اسلامی داشته و دارند.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول