اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماه نخست سال جاری

35 هزار تن گاز مایع در منطقه ساری توزیع شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: در شش ماه نخست امسال 35 هزار تن گاز مایع برای مصارف خانگی، صنفی و صنعتی توزیع شد.

35 هزار تن گاز مایع در منطقه ساری توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه ساری، محمدمهدی قرایی گفت: در شش ماه اول سال 92 در بخش گاز مایع نسبت به سال گذشته پنج درصدی کاهش به ثبت رسیده است.

وی گفت: در سال گذشته بیش از 37 هزار تن گاز مایع برای مصارف خانگی، صنفی و صنعتی توزیع شده که در سال جاری مقدار مصرف به 35 هزار تن رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری در ادامه افزود: با توجه به 115 هزار خانوار مصرف‌کننده گاز مایع در منطقه ساری می‌توان علت کاهش مصرف گاز مایع را افزایش مشترکان گاز طبیعی و بهره‌مند شدن خانوارها از این نعمت دانست که امید است با توسعه شبکه گاز طبیعی این روند کاهش بیشتری داشته باشد.

به گزارش فارس، منطقه ساری دارای هشت ناحیه آمل، بابلسر، بابل، قائمشهر، سوادکوه، ساری، نکا و بهشهر بوده که در راستای سوخت‌رسانی به جایگاه‌های سوخت و مناطق فاقد گاز طبیعی و همچنین واحدهای صنفی و صنعتی فعالیت دارند.

انتهای پیام/2296/ل/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول