اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران

مدیرعامل شرکت نفت وگاز پارس منصوب شد

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران طی حکمی علی‌اکبر شعبان‌پور را به عنوان مدیرعامل شرکت نفت وگاز پارس منصوب کرد.

مدیرعامل شرکت نفت وگاز پارس منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه پارس، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در این حکم خطاب به علی‌اکبر شعبان‌پور مدیرعامل جدید شرکت نفت و گاز پارس تاکید کرد: با توجه به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی و با توجه به موافقت هیئت مدیره محترم شرکت ملی نفت ایران، به موجب این حکم به‌عنوان عضو اصلی هیات مدیره و مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس منصوب می‌شوید.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در ادامه این حکم، اتخاذ تدابیر لازم برای تولید صیانتی، نگهداری بهینه از تاسیسات و افزایش ضریب بازیافت نهایی از میدان مشترک پارس جنوبی، پیگیری و اجرای مجدانه تکمیل فازهای توسعه‌ای میدان مشترک پارس جنوبی طبق برنامه زمان‌بندی تعیین شده و افزایش ظرفیت تولید از این میدان و سایر میادین تحت پوشش با اولویت پروژه‌های 12،15،16،17،18 را از حیطه وظایف مدیرعامل جدید شرکت نفت و گاز پارس مورد تاکید قرار داده است.

وی همچنین بر مدیریت یکپارچه و اثر بخش توسعه منابع انسانی، رعایت الزامات HSE، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران و هماهنگی با سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و به‌کارگیری تدابیر لازم برای افزایش بهره‌وری با هدایت و نظارت مناسب بر پروژه‌های در دست اجرا از حیطه وظایف مدیرعامل جدید شرکت نفت و گاز پارس تاکید کرده است.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در ادامه این حکم اجرای طرح‌های صرفه‌جویی انرژی و بهره‌برداری بهینه از منابع انرژی با همکاری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، سازماندهی و ایجاد فرصت برای نیروهای با تجربه، متخصص و متعهد با هدف بهبود مشخصات و کیفیت اجرای پروژه‌ها و ساماندهی فرایندهای تامین منابع مالی و جذب سرمایه‌های مورد نیاز را از دیگر موارد مورد تاکید عنوان کرده است.

جوادی ساماندهی و بهینه‌سازی نیروها در شرکت نفت و گاز پارس با هدف کاهش نیروها و افزایش کیفیت و سرعت گردش امور و تصمیم‌گیری بموقع و مناسب و بهبود فرآیندهای جاری و تصمیم‌گیری در راستای سالم‌سازی، شفاف‌سازی و تسریع در انجام امور و وظایف شرکت را از دیگر موارد مورد تاکید از حیطه وظایف مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس بیان کرده است.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در پایان این حکم خطاب به علی‌اکبر شعبان‌پور آورده است: ضمن تاکید بر به‌کارگیری نیروهای متعهد، متخصص و کاردان، ضروری است گزارش پیشرفت طرح‌ها و عملیات تولید را به‌صورت مستمر به اینجانب ارائه کنید؛ همچنین ظرف حداکثر دو هفته گزارشی از وضعیت شرکت و پیشرفت کارهای در دست انجام برای ارائه به هیئت مدیره تهیه کنید.

انتهای پیام/2451/ط/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول