اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر سنندج اعلام کرد

تمرکز شورا بر ظرفیت‌های ورزش شهر / زوران را بین‌المللی می‌کنیم

منتخب مردم سنندج در چهارمین دوره شورای شهر با اشاره به ظرفیت‌های فراوان موجود در سنندج گفت: تمرکز ما بر روی ظرفیت‌های کنونی ورزش است.

تمرکز شورا بر ظرفیت‌های ورزش شهر / زوران را بین‌المللی می‌کنیم

سید بها‌ء‌الدین حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج پیرامون رویکرد و سیاست شورای شهر چهارم در قبال ورزش سنندج گفت: خوشبختانه برخی اعضای شورا خود از چهره‌های ورزشی هستند و این امتیاز مثبتی به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه اعضای شورا با توجهی که بر روی ورزش گذاشته‌اند نزد متخصصان و پیشکسوتان ورزشی شهر رفته‌اند، اظهار کرد: تمرکز ما بر روی ظرفیت‌های فعلی ورزش شهر است.

عضو شورای شهر سنندج با تأکید بر اینکه خوشبختانه تیم‌های ورزشی باشگاه شهرداری در کشور مطرح هستند خاطرنشان کرد: ظرفیت شهرداری در پرداختن به این مقوله بالا است.

حسینی با اشاره به ایجاد چند باشگاه در نواحی منفصل شهری اظهار کرد: با همکاری سایر سازمان‌ها، استخری متروکه در نایسر را که تبدیل به محل اتراق خلافکارها شده بود را مبدل به زمین ورزشی کردیم.

وی با اشاره به اینکه در 3 حوزه باشگاهی، ورزش محلات و همگانی در حال کار هستیم تصریح کرد: کلیت کار استفاده از همه ابزارها برای ارتقای سطح عمومی فرهنگ شهر است.

منتخب مردم سنندج در چهارمین دوره شورای شهر ورزش را بخشی از فرهنگ مردم این دیار دانست و افزود: سنندج خاستگاه ظهور پهلوانان بوده است.

حسینی ورزش "زوران" را یکی از شاخصه‌های فرهنگی سنندج اشاره و با یادآوری ثبت آن به همین عنوان گفت: ما به دنبال ملی شدن این ورزش در گام نخست و بین‌المللی شدن آن در مراحل بعد هستیم، چراکه کل واژه‌ها و فرهنگ‌های موجود این ورزش کردی و برخاسته از فرهنگ ناب ما است.

وی رسالت اصلی شورا در این حوزه را احصاء مشکلات و اولویت‌بندی آنها اعلام کرد و گفت: انتقال معضلات به مسئولان اجرایی به منظور یافتن راهکار دیگر وظیفه اعضای شورای شهر است.

عضو شورای شهر چهارم سنندج افزود: در صورتی که این وظیفه را به خوبی انجام دهیم شورای شهر موفقی خواهیم داشت.

حسینی با هشدار نسبت به این موضوع که هر کدام از مسئولان در راستای رفع مشکلات کم‌کاری کنند آن را رسانه‌ای خواهیم کرد گفت: به طور قطع وظیفه نظارتی شورا نسبت به آنها اعمال خواهد شد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم زمینه بهره‌مندی شهروندان سنندجی از اقدامات مناسب در راستای رفاه آنها و توسعه ورزش شهر فراهم شود.

انتهای پیام/79012/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول