اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی در سنندج

جشنواره پیوند آسمانی برگزار شد/ تقدیر از 10 زوج برتر کردستان

جشنواره پیوندهای آسمانی با موضوع ازدواج و با تجلیل از دستگاه‌های فعال در گسترش امر ازدواج و 10 زوج برتر استان کردستان برگزار شد.

جشنواره پیوند آسمانی برگزار شد/ تقدیر از 10 زوج برتر کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در جشنواره پیوندهای آسمانی که شامگاه پنج‌شنبه در سینما بهمن سنندج و با حضور تنی چند از مسئولان و اعضای شوراهای اسلامی شهر برگزار شد در دو بخش از دستگاه‌ها و افراد فعال در حوزه ازدواج جوانان تقدیر شد.

در این مراسم از نهادهایی چون صندوق مهر امام رضا، بانک ملت، کمیته امداد، بهزیستی و مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه کردستان و همچنین از مرکز مشاوره دانیال به سرپرستی همایون قسمتی، مدیرعامل مؤسسه خیریه استان مصطفی ئاسور، مدیرعامل جمعیت خیرین کردستان علی اشرف زانیار، مدیرعامل مؤسسه خیریه روژیار امید سلیمی و رحیم احمدی معتمد محل تجلیل شد.

در بخش دوم تجلیل که مربوطه به زوج‌های دارای ویژگی‌های بارز بود از یک زوج ورزشکار موفق در عرصه‌های ملی و بین‌المللی محمدرضا احمدی و سونیا محمدی، یک زوج نخبه مخترع و دارنده رتبه‌های برتر کنکور مهدی عبدالملکی و مهسا عبدالملکی تجلیل شد.

همچنین از یک زوج روستایی موفق کیانوش فاتحی و دلنیا سنجری، یک زوج فعال قرآنی زاهد مرادی و آزیتا ملک‌نیا، زوج معلول شجاع شیخ‌له و ویدا اصلانی تجلیل شد.

تقدیر از یک زوج ساده‌زیست عبید قادری و ژیلا محمدی، زوج کارآفرین ساحل زارعی و جبار احمد‌پور، زوج فرزند شهید، سلما سبحانی و اسماعیل بیگی، زوج زیرپوشش کمیته امداد، نذیره محمدی و جواد محمودی، زوج دانشجویی امیر جباری و سعیده جعفری نیز از دیگر برنامه‌ها این جشنواره بود.

گفتنی است این جشنواره در پایان نمایشگاه پیوندهای آسمانی برگزار شد و بنا به گفته معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان هدف از این برنامه ترویج ازدواج آسان، پایدار، به موقع و آگاهانه در جامعه بوده است.

نمایشگاه پیوندهای آسمانی از روز پنجم آبان ماه‌جاری در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج آغاز شد و با برگزاری جشنواره به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/79012/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول