اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم زورخانه‌ای باشگاه فولاد ماهان:

تیم ماهان برای قهرمانی بسته شده است

سرمربی تیم هنر‌های فردی و ورزش زورخانه‌ای باشگاه فولاد ماهان گفت: از ابتدا تیم ما برای قهرمانی بسته شده و تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف به کار می‌گیریم.

تیم ماهان برای قهرمانی بسته شده است

سید جلال زهرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تیم فولاد ماهان در حال حاضر آمادگی خوبی دارد و تمرینات فشرده‌ای را پشت سر گذاشته‌ایم.

وی با اشاره به صعود مقتدرانه این تیم به مرحله نهایی اضافه کرد: از ابتدای فصل به صورتی تیم را بسته‌ایم که بتوانیم از اعتبار ورزش زورخانه‌ای اصفهان و باشگاه ماهان دفاع کنیم.

سرمربی تیم هنر‌های فردی و ورزش زورخانه‌ای باشگاه فولاد ماهان با اشاره به برگزاری جلسه سازمان لیگ تصریح کرد: در جلسه‌ای که با حضور نمایندگان تیم‌های لیگ برتری برگزار شد، مقرر شده مرحله نهایی این رقابت‌ها به میزبانی مشهد برگزار شود.

وی ادامه داد: سه تیم فولاد ماهان، شهید شکوهی سنندج و ثامن سبزوار تیم‌های حاضر در مرحله نهایی لیگ برتر هنرهای فردی و ورزش‌های زورخانه‌ای هستند.

به گزارش فارس، تیم فولاد ماهان در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر هنر‌های فردی و ورزش زورخانه‌ای به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کرد.

انتهای پیام/63006/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول