اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد

کاهش سرقت و افزایش کشفیات در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به افزایش 300 کیلویی کشفیات موادمخدر نسبت به سال گذشته در مازندران گفت: جرم‌هایی مانند سرقت در مازندران رو به کاهش است و قدرت کشف ما از 48 درصد به 70 درصد افزایش یافته است.

کاهش سرقت و افزایش کشفیات در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار مسعود جعفری‌نسب صبح امروز در مراسم صبحگاه انتظامی مازندران اظهار داشت: مردم ایران همه ساله بزرگ‌ترین همایش دینی و مذهبی را به نمایش می‌گذارند بدون اینکه از بیت‌المال مسلمین هزینه‌ای شود.

وی با بیان اینکه مردم سوار بر کشتی نجات امام حسین(ع) شده و بزرگ‌ترین حرکت انسان‌ساز در کره زمین را در پیش چشم همگان به نمایش می‌گذارند، افزود: این حرکت را مردمی انجام می‌دهند که خود را خادم قرآن می‌دانند و اجر خود را از اهل بیت می‌گیرند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مازندران با پیشینه تاریخی بسیار کهن که محل زندگی علوی تباران بوده، انقلاب را مورد حمایت قرار داده است، گفت: مردم خوب و نجیب مازندران همواره از تلاش و کوشش برای اعتلای جمهوری اسلامی دست برنداشته‌اند.

جعفری‌نسب با بیان اینکه مازندران به دلیل برخورداری از مواهب الهی و طبیعی و فرصت‌های گردشگری، سالانه پذیرای حدود 50 میلیون مسافر است، تصریح کرد: با وجود خرده فرهنگ‌های وارداتی اما مردم مازندران مقاومت کرده و از آداب و سنن خود محافظت می‌کنند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی استان در حال حاضر از وضعیت بسیار خوبی برخوردار بوده و مورد حمایت مسئولان و مردم استان است، افزود: اقدامات بسیار خوبی در حوزه ارتقای امنیت اجتماعی صورت پذیرفته است.

جعفری‌نسب اظهار داشت: محله‌های ناامن عباس‌آباد نکا و نوبنیاد ساری سال‌ها مردم را رنج می‌داد و امروز در تصرف نیروی انتظامی است و تمام دستگاه‌های مدیریت شهری فعال شدند تا این محلات را در حالت امن نگه داریم.

وی با اشاره به افزایش 300 کیلویی کشفیات مواد مخدر نسبت به سال گذشته در مازندران، گفت: جرم‌هایی مانند سرقت در مازندران رو به کاهش بوده و قدرت کشف ما از 48 درصد به 70 درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/86007/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول