اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی:

بصیرت بسیجیان نظام را در برابر توطئه‌ها حفظ کرده است

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: خون پاک شهدا و بصیرت بسیجیان نظام پویا و مبارک ایران اسلامی را در برابر تمام توطئه‌های استکبار جهانی حفظ کرده است.

بصیرت بسیجیان نظام را در برابر توطئه‌ها حفظ کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، مراد کاظمی پیش از ظهر امروز در نشست بصیرت مردمی که با حضور دانش‌آموزان بسیجی دبیرستان فرزانگان دوره اول و دوم که با موضوع سبک زندگی اسلامی توسط حوزه بسیج دانش‌آموزی و فرهنگی سپاه در مصلای امام خامنه‌ای خورموج برگزار شد گفت: ایران اسلامی 36 هزار شهید دانش‌آموز و شهرستان دشتی 47 شهید دانش‌آموز را تقدیم به انقلاب اسلامی کرده است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی افزود: این شهرستان مفتخر است که نخستین شهید روحانی (شهید حجت‌الاسلام ابوتراب عاشوری) استان بوشهر که در آستانه سالروز شهادت آن قرار داریم را در خود پرورش داده است.

وی خاطر‌نشان کرد: شهرستان دشتی افتخار دارد که جوانانی همچون شهیدان مهدوی و توسلی را که در مبارزه با استکبار جهانی به شهادت نائل آمدند تقدیم به نظام ولایی ایران اسلامی کرده است.

کاظمی شهید ابراهیمی را یکی دیگر از شهدای پرافتخار این شهرستان عنوان کرد که در برون مرزها و در کشور گوام در مبارزه با استکبار به شهادت رسید.

وی شهید شهریاری را از نمایندگان جوانان در مجلس شورای اسلامی که به دست منافقین کوردل در حادثه تروریستی شهدای هفتم تیر به شهادت رسید را از افتخارات این شهرستان دانست.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی خاطرنشان کرد: خون پاک شهدا و بصیرت بسیجیان نظام پویا و مبارک ایران اسلامی را در برابر تمام توطئه‌های استکبار جهانی حفظ کرده است.

وی افزود: این دو شاخص توانسته است استکبار جهانی و کسانی که در مقابل این نظام مقدس قرار گرفته‌اند را به زانو درآورد.

کاظمی یادآور شد: امروز با مجاهدت رزمندگان و صبر خانواده‌های معظم شهدا وصل به انقلاب هستیم و نیاز است تا بسیجیان همچون گذشته فاصله خود را با نظام حفظ کنند.

وی تصریح کرد: ما آینده‌ای روشن در پیش داریم و این به‌خاطر بصیرت‌افزایی آحاد جامعه به ویژه بسیجیان است.

انتهای پیام/66001/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول