اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده میراث فرهنگی در شهداد بیان کرد

رشد بازدید توریست‌های خارجی از کلوت‌های شهداد

نماینده اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری در شهداد گفت: بازدید توریست‌های خارجی به ویژه اروپایی از کلوت‌های شهداد نسبت به گذشته رشد چشمگیری دارد.

رشد بازدید توریست‌های خارجی از کلوت‌های شهداد

حجت ابراهیمی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: بازدید توریست‌های خارجی به ویژه اروپایی از کلوت‌های شهداد نسبت به گذشته رشد چشمگیری دارد.

وی اذعان داشت: بر اساس آمار مأخوذه در مهر ماه امسال 182 نفر گردشگر خارجی از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری شهداد به ویژه کلوت‌ها دیدن کردند.

ابراهیمی‌زاده خاطر نشان کرد: این گردشگران عمدتا از کشورهای آلمان، ایتالیا، فرانسه، هلند، سوئیس، استرالیا، اسپانیا، اتریش و بلژیک بودند که به شهداد سفر داشتند.

وی با اشاره به رشد این آمار نسبت به سال گذشته بیان داشت: با تبلیغات گسترده‌ای که طی سال‌های اخیر از سوی اداره کل در مورد جاذبه‌های شهداد به عمل آمده است در حال حاضر شاهد حضور مسافران و تورهای مختلف گردشگری به شهداد هستیم.

ابراهیم‌زاده کمبود مراکز تفریحی و نبود مراکز اقامتی در شهداد را از مشکلات در این زمینه برشمرد و عنوان کرد: مردم باید از شرایط موجود و حضور گردشگران در شهر استفاده کنند و با ارایه خدمات به مسافران در زمینه‌های گوناگون کسب درآمد کنند.

انتهای پیام/2446/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول