اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران:

شهرهای بیش از 5 هزار نفر دارای امام جمعه می‌شوند

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران گفت: شهرهای بیش از 5 هزار نفر دارای امام جمعه می‌شوند.

شهرهای بیش از 5 هزار نفر دارای امام جمعه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حجت‌الاسلام محمد انتظاری صبح امروز در مراسم معارفه نخستین امام جمعه بخش امامزاده عبدالله آمل با اشاره به اینکه این روز به عنوان یک روز تاریخی در بخش امامزاده عبدالله ثبت می‌شود، اظهار داشت: معرفی امام جمعه روزی ماندگار در تاریخ این شهر است.

وی با بیان اینکه امام جمعه بخش امامزاده عبدالله به عنوان چهل و دومین امام جمعه استان مازندران منصوب شده است، افزود: در 750 شهر مازندران نماز جمعه برقرار است.

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران با اعلام اینکه با درخواست امام جمعه آمل، برای معرفی امام جمعه بخش دابودشت نیز اقداماتی صورت گرفته است، اذعان کرد: معرفی امام جمعه این بخش انجام می‌شود.

انتظاری با بیان اینکه انتظار می‌رود مدیران در صفوف نخست نماز جمعه حضور پیدا کنند، گفت: مدیران با این حضور به بسیاری از ارزش‌ها عمل می‌کنند.

امام جمعه بخش امامزاده عبدالله نیز در سخنانی به بیان بخشی از تاریخ انقلاب اسلامی و چگونگی پیروزی انقلاب اسلامی و تسخیر لانه جاسوسی پرداخت.

حجت‌الاسلام مهدی غفاری با تاکید بر اینکه شعار مرگ بر آمریکا همیشه وجود داشته است و در آن نباید شک داشت، ابراز داشت: ملت ایران دشمنی‌های آمریکا را فراموش نمی‌کند.

انتهای‌پیام/86011/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول