اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد اقامه نماز بردسکن:

اکثر ادارات بردسکن تقاضای روحانی برای اقامه نماز جماعت دارند

دبیر ستاد اقامه نماز بردسکن گفت: در حال حاضر نماز ظهر و عصر در 13 اداره این شهرستان به جماعت اقامه می‌شود و در صورت تامین روحانی در اکثر ادارات نماز جماعت برپا خواهد شد.

اکثر ادارات بردسکن تقاضای روحانی برای اقامه نماز جماعت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت‌الاسلام اسماعیل مروجی‌نسب ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع 40 اداره در سطح شهرستان بردسکن در 13 اداره نماز به جماعت اقامه می‌شود.

وی با بیان اینکه چند اداره پرجمعیت این شهرستان خواستار اقامه نماز جماعت در اداره خود هستند، گفت: به علت کمبود روحانی نماز جماعت در این ادارات برگزار نمی‌شود.

دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان بردسکن افزود: با توجه به اینکه مسئولیت تامین روحانی با سازمان تبلیغات اسلامی است تاکنون مکاتبات زیادی در خصوص تامین روحانی با این سازمان برای ادارات متقاضی انجام شده که به خاطر کمبود روحانی تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

مروجی گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به اقامه نماز جماعت و توجه به اقامه نماز اول وقت طی هماهنگی‌های انجام گرفته در طول هفته به اتفاق امام جمعه و فرماندار شهرستان در نمازهای جماعت ادارات شرکت می‌کنیم و از نزدیک فعالیت‌های ادارات و نهادها در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ نماز جماعت رصد می‌شود.

دبیر ستاد اقامه نماز بردسکن با اشاره به سفارشات و توصیه‌های ائمه معصومین (ع) به اقامه نماز جماعت و نماز اول وقت از رؤسای ادارات و نهادها خواست: از تشکیل جلساتی که با اذان تداخل پیدا می‌کند پرهیز کرده و سعی شود هنگام نماز جلسات را تعطیل کنند.

وی ادامه داد: مسئولان ادارات و نهادها به همراه پرسنل خود مرتب در نمازهای جماعت شرکت کنند و اقامه نماز اول وقت را بر سایر کارها مقدم بدارند.

دبیر ستاد اقامه نماز بردسکن تصریح کرد: طبق بخشنامه ابلاغی،  مسئولان وظیفه دارند 20 دقیقه را برای اقامه نماز در نظر بگیرند که این امر می‌طلبد مدیران نسبت به اجرایی کردن این بخشنامه پایبند باشند و کارها، برنامه‌ها و جلسات را در وقت نماز تعطیل کنند و به نماز اول وقت بپردازند.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول