اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی استاندار کردستان:

بازنشستگان سرمایه ارزشمندی برای تامین اجتماعی هستند

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان یکی از سرمایه‌های مهم سازمان تامین اجتماعی را نیروهای انسانی و بازنشستگان عنوان کرد.

بازنشستگان سرمایه ارزشمندی برای تامین اجتماعی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایرج حسن‌زاده ظهر امروز در مراسم تجلیل از بازنشستگان استان که در سالن پردیس سینما بهمن سنندج برگزار شد، اظهار کرد: بازنشستگان یک ثروت اندوخته هستند که متاسفانه بهره لازم از آنان نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه تجربه قابل خرید و فروش نیست، اضافه کرد: باید از تجربیات بازنشستگان بهره‌مند شویم که این فرهنگ در استان کردستان نهادینه نشده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان اضافه کرد: 53 درصد بازنشستگان زیرپوشش سازمان تامین اجتماعی هستند که در طول چهار سال گذشته به دنبال تعویض مدیریت‌های مختلف این سازمان مشکلاتی را به وجود آورده است.

حسن‌زاده بیان کرد: در طول 4 سال گذشته چهار مدیر در سازمان تامین اجتماعی استان کردستان تعویض شده که این امر یکی از مهم‌ترین ضربه‌هایی بوده که به این حوزه وارد شده است.

وی تاکید کرد: اگر مدیریت سازمان تامین اجتماعی کردستان صحیح باشد می‌تواند برای بازنشستگان این سازمان سود داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان یکی از سرمایه‌های مهم سازمان تامین اجتماعی را نیروهای انسانی و بازنشستگان عنوان کرد و گفت: نیروهای انسانی موجب ارتقاء نظام و ارتقاء وضعیت و تحول نظام تامین اجتماعی می‌شود.

به گفته وی، بازنشستگان نیاز به برخورد محترمانه دارند و به نحوی شایسته باید از تجربیات آنها به عنوان سرمایه اجتماعی استفاده شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با بیان اینکه داشتن برنامه‌ریزی درست در زمان بازنشستگی امری ضروری است، گفت: این کار از تکرار و روزمرگی این سرمایه‌های ارزشمند جلوگیری و مانع احساس ناکارآمدی و ناتوانی در آنان خواهد شد.

حسن‌زاده از بازنشستگان به عنوان آئینه تمام نمای تجربیات برای قشر جوان و شاغل نام برد و گفت: استفاده از تجربیات آنان برای بهره‌گیری بیشتر امری ضروری است.

وی از بازنشستگان به عنوان سرمایه‌های ماندگار و بی‌نظیر جامعه نام برد و خاطرنشان کرد: 30 سال خدمت به جامعه اسلامی در راستای پیشبرد و پیشرفت اهداف عالیه نظام توفیقی ارزنده است که خداوند متعال به قشر بازنشسته ارزانی و عطا کرده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در پایان با تاکید بر اینکه بازنشستگان گنجینه تجربه هستند، اظهار کرد: بر همین اساس بهره‌مندی جوانان از تجربیات ارزنده آنان در حوزه‌های مختلف منجر به رشد و توسعه بیش از پیش جامعه در عرصه‌های گوناگون می‌شود.

انتهای پیام/‌79005/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول