اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی اصفهان خبر داد

آغاز عملیات راهداری زمستانی از 15 آذر ماه

سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی اصفهان گفت: عملیات راهداری زمستانی استان اصفهان از 15 آذرماه آغاز شده و تا 15 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

آغاز عملیات راهداری زمستانی از 15 آذر ماه

فرزاد دادخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با توجه به تنوع و شرایط خاص آب و هوایی استان اصفهان و واقع شدن استان در چهارراه ترانزیت و حمل مسافر، شرایط ویژه‌ای را در استان ایجاد کرده است.

وی افزود: با حدود 25 هزار کیلومتر راه هم‌سنگ موجود در استان، هم‌جواری استان با 9 استان مجاور خود و با توجه به داشتن رتبه اول حمل بار و رتبه دوم حمل مسافر و قرار گرفتن 11 هزار از راه‌های استان در پوشش مطلق برف در فصل زمستان، حساسیت ویژه‌ای در خصوص ایمنی راه‌های استان ایجاد می‌کند.

سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی اصفهان تصریح کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان انجام عملیات راهداری زمستانی خود را در سطح استان در قالب 100 گروه راهداری شامل 850 نفر از کارمندان راهداری و سایر قسمت‌های اداره، همراه با 450 دستگاه ماشین‌آلات مجهز و پیشرفته با استقرار در نقاط برفی و صعب‌العبور خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه عملیات راهداری زمستانی استان اصفهان از 15 آذرماه آغار می‌شود، خاطرنشان کرد: این عملیات تا 15 فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت که البته آمادگی نسبی از 15 آبان ماه در تمامی سطح استان به خصوص در نقاط برفگیر ایجاد می‌شود.

دادخواه همچنین افزود: ماشین‌های راهداری مجهز به بی‌سیم و GPS هستند که در طول عملیات از سوی اداره راه و شهرسازی رصد می‌شوند.

وی تاکید کرد: درخواستی که از مسافران داریم داشتن همراه داشتن زنجیرچرخ، تجهیزات لازم برای سفر در طول زمستان و داشتن همکاری لازم با راهداران است.

سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی اصفهان اظهار کرد: اطلاع‌رسانی از طریق مرکز مدیریت راه‌ها نیز از طریق شماره‌های تماس 6686446، 6697372 و 6690015، سامانه گویای 141، تلفن همراه 09133288000 و آدرس سایت www.iran141.ir انجام می‌شود که مسافران محترم می‌توانند اطلاعات راه‌ها را کسب کرده و برنامه‌ریزی برای سفر خود را انجام دهند.

انتهای پیام/63015/ل40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول