اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان تاکید کرد

تکمیل آزادراه حرم تا حرم / جاده قم ـ گرمسار مورد توجه باشد

استاندار سمنان بر لزوم تکمیل آزادراه حرم تا حرم تاکید کرد و گفت: جاده قم ـ گرمسار باید بیشتر مورد توجه باشد.

تکمیل آزادراه حرم تا حرم / جاده قم ـ گرمسار مورد توجه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، محمد وکیلی در ادامه سفر به شهرستان‎ها در سفر به شهرستان گرمسار در جلسه شورای اداری گرمسار با اشاره به توانمندی‎ها و پتانسیل‎های موجود در شهرستان گرمسار بر حل مسائل و مشکلات این منطقه تاکید کرد.

وی افزود: شهرستان گرمسار دارای مردمانی با انرژی، با نشاط، سخت‎کوش و پرتلاش است و این شهرستان دارای ویژگی‎های خاص و منحصر به فردی است که در دیگر جاها کمتر شاهد آن هستیم؛ سابقه تاریخی از اشکانیان تا سلوکیان، موقعیت جغرافیایی خاص، وجود منابع آب، خاک، صنعت و معدن ویژگی‎های خاصی را برای این شهرستان ایجاد کرده است.

استاندار سمنان عنوان کرد: بهترین میوه‎جات به عنوان محصولات کشاورزی، بهترین معادن به خصوص معدن نمک با خلوص بالا، جاذبه‎های گردشگری فراوان، وجود 12 امامزاده دارای شناسنامه، 15 مرکز آموزش عالی، نزدیکی به پایتخت که می‎تواند سرریز جمعیت پایتخت را جذب کند از خصوصیات و ویژگی‎های مهم این شهرستان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وکیلی همچنین وجود امام جمعه با اخلاق و مؤمن و نماینده پرتلاش و پیگیر شهرستان گرمسار را هم از ویژگی‎های گرمسار برشمرد.

وی در ادامه به مسائل و مشکلات مختلف مطرح شده در جلسه شورای اداری اشاره کرد و افزود: کارها و اقداماتی که انجام شده باید تداوم پیدا کند و مشکلات باقی‎مانده باید حل شود.

وکیلی همچنین در خصوص ایجاد راه‎های مناسب و پروژه‎های راه‎سازی، تکمیل پروژه‎های حرم تا حرم، جاده قم ـ گرمسار، ایجاد منطقه ویژه اقتصادی، توسعه صنعت و معدن، تامین زیرساخت‎ها برای بخش صنعت، پیگیری برای ادامه پروژه‎های راه گرمسار به فیروزکوه، پیگیری متروی ورامین به گرمسار، تکمیل سیلوی جهاد کشاورزی، توجه به صنعت توریسم و گردشگری، تهیه سند توسعه شهرستان گرمسار و آمایش سرزمین، تکمیل پروژه‎های دارای پیشرفت بالا و اولویت‎بندی در اجرای آن‎ها، پیگیری در خصوص بحث دانشگاه امیرکبیر از جمله نکاتی بود که وکیلی برای حل مسائل و مشکلات مختلف شهرستان گرمسار در جلسه شورای اداری به آن‎ها تاکید کرد.

انتهای پیام/2249/م/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول