اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‎های استان سمنان خواستار شد

ارتقای سطح کنترل و نظارت همگانی جاده‎ای در استان سمنان

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‎های استان سمنان خواستار ارتقای سطح کنترل و نظارت همگانی جاده‎ای در استان سمنان شد.

ارتقای سطح کنترل و نظارت همگانی جاده‎ای در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‎های استان سمنان، نشست هماهنگی رزمایش روز بدون حوادث ترافیکی که در 29 آبان ماه سال‎جاری برگزار خواهد شد، با حضور مدیرکل حمل و نقل و پایانه‎های استان سمنان، فرماندهی پلیس راه استان سمنان، دبیر شورای ترافیک استانداری سمنان و اعضای شورای ترافیک استان سمنان در اداره کل حمل و نقل و پایانه‎های استان سمنان برگزار شد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‎های استان سمنان در این نشست با گرامیداشت 13 آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و ضمن تقدیر و تشکر از مدعوان، تعامل، هم‎فکری و هم‎پوشانی دستگاه‎های اجرایی مرتبط با این طرح را برای اجرای هر چه بهتر رزمایش 29 آبان ماه سال‎جاری مهم و ضروری دانست و افزود: جهت کاهش سطح تلفات جاده‎ای و شدت تصادفات و مدیریت بهینه در امر عبور و مرور نیاز به هم‎اندیشی و هم‎فکری و درک متقابل داریم.

داوود سعدی در ادامه با بیان اینکه یکی از دغدغه‎های مهم در استان سمنان ارتقای سطح کنترل و نظارت همگانی جاده‎ای است، تصریح کرد: همه دستگاه‎های اجرایی مرتبط با برگزاری این رزمایش اقدام به اطلاع‎رسانی عمومی کنند تا با همکاری و هم‎اندیشی شاهد برگزاری هر چه بهتر این مانور و کاهش چشم‎گیر تلفات جاده‎ای در این روز باشیم.

وی هدف از برگزاری این رزمایش را توجه دادن مردم و مسئولان نسبت به مشکل فزاینده حوادث رانندگی و عواقب وخیم آن، ارتقای دانش و ایجاد تعهد بیشتر با هدف افزایش ایمنی و هماهنگی و تعامل بیشتر بین دستگاه‎های اجرایی مرتبط و بخش خصوصی فعال در این زمینه عنوان کرد.

در ادامه این نشست فرمانده پلیس راه استان سمنان نیز ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری همه‎جانبه پلیس راه در برگزاری این رزمایش، تعامل بین‎بخشی دستگاه‎های اجرایی مرتبط با این طرح را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: آگاهی از میزان امکانات سازمانی هر دستگاه برای حضور در این رزمایش می‎تواند به کاهش وقوع حوادث غیرمترقبه در این روز کمک شایانی کند.

علیرضا رضوی خبیر ضمن تأکید بر ارتقای سطح فرهنگی مقررات عبور و مرور در این روز تصریح کرد: تبلیغات محیطی و اطلاع‎رسانی در معابر، پوشش خبری از طریق صدا و سیما، آموزش رانندگان دستگاه‎های دولتی، مستندسازی حوادث جاده‎ای توسط صدا و سیما، حضور همیاران پلیس و دانش‎آموزان در این رزمایش از اقدامات مفیدی است که می‎توان برای برگزاری هر چه موفق‎تر این طرح از آن استفاده کرد.

گفتنی است؛ این رزمایش در 29 آبان ماه سال جاری ساعت هشت صبح با رمز «یا علی ابن موسی‌‌الرضا (ع)» در سطح جاده‎های استان سمنان برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/2249/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول