اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یوم‌الله 13 آبان

حماسه ماندگار ایرانیان در فریاد مرگ بر آمریکا به ثبت رسید

در یوم‌الله 13 آبان حرکت و خروش عظیم ملت حماسی و حسینی استان اردبیل به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و تکرار شعار مرگ بر آمریکا به ثبت رسید.

حماسه ماندگار ایرانیان در فریاد مرگ بر آمریکا به ثبت رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در راهپیمایی 13 آبان که امروز با حضور گسترده و با بصیرت فرهنگیان و دانش‌آموزان استان اردبیل برگزار شد، این اقشار در کنار دیگر اقشار جامعه با حضور گسترده خود در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان با اعلام انزجار خود از استکبار جهانی، بار دیگر با آرمان‌های بلند امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی پرشور با سر دادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا، مرگ بر رژیم صهیونیستی و ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده»، با قرائت بیانیه، نفرت و انزجار خود را از اقدامات تجاوزگرانه و جنایتکارانه استکبار جهانی اعلام کردند.

همچنین در گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان کارکنان مجموعه شهرداری اردبیل با شرکت در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان هم صدایی خود را با قشر دانش‌آموز و دانشجو اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کارکنان مجموعه شهرداری اردبیل نیز در این راهپیمایی همراه و هم صدا با ملت بزرگ ایران انزجار خود را از جنایات استکبار جهانی اعلام کردند.

در پایان راهپیمایی قطعنامه تظاهرات سراسری یوم‌الله 13 آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در بین تجمع‌کنندگان قرائت شد.

شرکت‌کنندگان در تظاهرات سراسری یوم‌الله 13 آبان ماه وحدت، اتحاد، وفاق و یکپارچگی ملی حول محور«ولایت فقیه» و منویات و رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری را ضامن تداوم انقلاب اسلامی و پیگیری آرمان‌های بلند نظام و پیشرفت کشور و عامل شکست و ناکامی راهبردها و سناریو‌های شیطانی دشمنان انقلاب اسلامی دانسته و بر ضرورت تعمیق و تقویت همه‌جانبه آن بین آحاد جامعه و مورد توجه قرار گرفتن به عنوان اصول راهبردی توسط مسئولان و خواص کشور تاکید کردند.

همچنین در گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان به همراه قهرمانان، مربیان، داوران، پیشکسوتان، رؤسای هیئت‌های ورزشی و اعضای سازمان‌های مردم نهاد با شعارهای ضد استکباری در راهپیمایی 13 آبان ماه به شکل گسترده و پرشور حضور یافتند.

جامعه ورزش استان همگام با دیگر اقشار مختلف مردم با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر رژیم صهیونیستی و هیهات منه‌الذله» در مسیر راهپیمایی از میدان شریعتی به سمت مصلی اردبیل حرکت کردند.

ورزشکاران و قهرمانان استان با در دست داشتن پارچه نوشته و پلاکارد‌هایی با محکوم کردن حرکت‌های مستکبرانه آمریکا و رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر بر وحدت و همدلی مسئولان، مردم، تبعیت از ولایت و منویات مقام معظم رهبری تاکید کردند.

کارکنان اداره کل ورزش و جوانان و جامعه ورزش استان در پایان راهپیمایی در میدان مصلی تجمع کرده و با شعار «الله اکبر» بندهای قطعنامه تظاهرات سراسری یوم‌الله 13 آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را تأیید کردند.

انتهای پیام/62001/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول