اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد

لزوم احداث واحد‌های صنعتی بسته‌بندی و تبدیلی خرما در دشتستان

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم احداث واحد‌های صنعتی بسته‌بندی و تبدیلی خرما در دشتستان تاکید کرد.

لزوم احداث واحد‌های صنعتی بسته‌بندی و تبدیلی خرما در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد شامگاه سه‌شنبه در نشست با تولیدکنندگان و فعالان عرصه خرما با تبریک دهه امامت و ولایت اظهارداشت: دشتستان یکی از توانمندترین نقاط کشور در زمینه تولید خرما است و باید از تمام توان برای خدمت به کشاورزی منطقه استفاده کنیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: احداث واحد‌های صنعتی بسته‌بندی و تبدیلی خرما از نیازها و خواسته‌های اساسی کشاورزی منطقه است و در ماه‌های گذشته پیگیری‌های جامعی در این ارتباط صورت گرفته است.

وی با تاکید براینکه توسعه صنایع تبدیلی و بسته‌بندی موجبات رشد و ارتقای کشاورزی در دشتستان را فراهم می‌کند، افزود: از سرمایه‌گذاران انتظار داریم در توسعه این صنایع به منظور سودآوری و کمک به کشاورزی شهرستان دشتستان اهتمام ورزند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس ابراز داشت: در صورت بسته‌بندی مطلوب خرما و افزایش سطح کیفی محصول، شاهد استقبال بیشتر از این محصولات خواهیم بود.

موسوی‌نژاد تاکید کرد: محصول خرما با زحمات بسیار زیاد کشاورزان در طول یک سال تولید می‌شود و باید تمهیدات لازم به‌منظور بسته‌بندی، فروش و تعیین قیمت مناسب اندیشیده شود.

این نماینده مجلس در ادامه راهکارها و پیشنهاداتی به منظور ارتقای سطح کیفی تولید و روش‌های فرآوری بهتر به سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان ارائه کرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از بسته‌بندی‌های نوین، عرضه در بازارهای داخلی و بین‌المللی، تلاش برای جذب سرمایه‌گذار و خریداران خارجی از مهم‌ترین اقدامات برای بهبود وضعیت بازار خرما است.

تولیدکنندگان و دارندگان صنایع تبدیلی و بسته‌بندی خرما و فرآورده‌های آن نیز، ضمن بیان مشکلات و ارائه راهکارهای خود، خواستار پیگیری توسط نماینده مردم دشتستان شدند.

انتهای پیام/2451/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول