اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر کشور مطرح کرد

توجه بر کیفیت و برنامه‌ای بودن فعالیت‌ها به‌دور از آمارسازی

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر جلوگیری از انجام فعالیت‌های موازی در هلال‌احمر، گفت: فعالیت‌ها باید به ‌صورت برنامه‌ای باشد و به‌ دنبال آماردهی نیستیم.

توجه بر کیفیت و برنامه‌ای بودن فعالیت‌ها به‌دور از آمارسازی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، وحید قبادی‌دانا عصر امروز در جلسه شورای اداری جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه اظهار داشت: بسیاری از رزمندگان و شهدا از بین جوانان بودند و با روحیه حقیقت‌جو به‌ دنبال خدمت به هموطنان خود رفتند.

قبادی‌دانا ادامه داد: اگر جوانان مطلوب سازماندهی شوند، فعالیت‌های خوبی انجام می‌دهند و برنامه‌ریزی مناسب برای جوانان، فعالیت‌های هلال‌احمر را تضمین می‌کند.

وی سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر را دروازه ورودی سازمان هلال‌احمر عنوان کرد و افزود: اقدامات انسان‌دوستانه متعدد و متفاوتی در هلال‌احمر براساس اصول هفت‌گانه صلیب‌سرخ و اهداف چهارگانه انجام می‌گیرد.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران، تلاش برای تسکین آلام بشری، تامین احترام انسان‌ها، برقراری دوستی، تفاهم متقابل و صلح پایدار میان ملت‌ها و حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها را اهداف چهارگانه جمعیت هلال‌احمر عنوان کرد.

این مسئول با تاکید بر جلوگیری از انجام فعالیت‌های موازی در هلال‌احمر، گفت: فعالیت‌ها باید به‌صورت برنامه‌ای باشد و به‌دنبال آماردهی نیستیم.

وی خاطرنشان کرد: باید در چهارچوب اصول هلال‌احمر کیفیت فعالیت‌ها را ارتقا دهیم و براساس نیازهای منطقه‌ای و بومی برنامه‌ریزی کنیم.

انتهای پیام/2700/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول