اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر قاینات خبر داد

عضویت 90 طلبه در کانون طلاب جمعیت هلال احمر قاین

رئیس جمعیت هلال احمر قاینات گفت: در حال حاضر 90 نفر از طلاب در بخش خواهران و برادران عضو کانون طلاب جمعیت هلال احمر قاین هستند.

عضویت 90 طلبه در کانون طلاب جمعیت هلال احمر قاین

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حمزه اسعدزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طلاب یکی از اعضای فعال جمعیت هلال احمر هستند.

وی با بیان این‌که کانون طلاب جمعیت هلال احمر در مدارس و حوزه‌های علمیه تشکیل شده است، ادامه داد: این کانون به منظور جذب، آماده سازی و بکارگیری جوانان طلبه و علاقمند تشکیل شده است.

تاسیس کانون طلاب جمعیت هلال احمر قاین در سال 89

رئیس جمعیت هلال احمر قاینات با بیان این‎که کانون طلاب جمعیت هلال احمر در قاین در سال 89 تاسیس شده است، افزود: در حال حاضر 90 نفر در این شهرستان عضو این کانون هستند.

اسعدزاده یادآور شد: طلاب علوم دینی به واسطه ارتباط مستقیم با عموم مردم و اعتماد و اقبال عمومی نسبت به آنان می‌توانند نقش بسیار مفید و موثری در انتقال مفاهیم و ارزش‎های هلال احمر بین طلاب و سایر اقشار جامعه داشته باشند.

وی با بیان این‌که حضور طلاب در فعالیت‌های مختلف جمعیت هلال احمر امری  بسیار ضروری است، متذکر شد: طلاب با حضور در عرصه‌های مختلف این جمعیت شامل شرکت در اردوهای جهادی با طرح مباحث اعتقادی و عقیدتی، پاسخگویی به سوالات شرعی در اردوها، برپایی محافل انس با قرآن و سایر مراسم معنوی نقش ارزنده‌ای در پیشرفت اهداف هلال احمر ایفا کنند.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از اقدامات اعضای کانون طلاب هلال احمر است

رئیس جمعیت هلال احمر قاینات به دیگر اقدامات صورت گرفته توسط اعضای این کانون اشاره و خاطرنشان کرد: برپایی نماز میت برای از دست رفتگان حوادثی همچون زلزله و سیل، اقامه نماز و دعا در محافل و اردوهای جهادی از جمله این اقدامات است.

اسعدزاده خاطرنشان کرد: همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، انتقال و آموزش مفاهیم و فعالیت‌های هلال احمر از دیگر اقدامات اعضای کانون طلاب در جمعیت هلال احمر است.

انتهای پیام/69021/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول