اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس پایگاه‌های امداد و نجات دریایی کشور

امدادگران 3 استان در جستجوی سرنشین قایق موتوری در رودسر هستند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: تیم‌های امدادی سه استان گیلان، تهران و مازندران در جستجوی یافتن سرنشین مفقود شده قایق موتوری در سواحل رودسر هستند.

امدادگران 3 استان در جستجوی سرنشین قایق موتوری در رودسر هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علیرضا خصوصی ظهر امروز در جلسه هلال احمر گیلان با اشاره به آخرین وضعیت سرنشین‌های مفقود شده قایق موتوری در سواحل رودسر اظهار کرد: تاکنون جسد یکی از سرنشین‌های قایق موتوری متلاشی شده در آب‌های ساحلی رودسر پیدا شده و تلاش برای یافتن جسد دیگری همچنان ادامه دارد.

وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته و اعزام نیروهای امدادی به منطقه و جستجوی دریایی و هوایی از طریق 2 فروند بالگرد و قایق‌های «جی‌مینی»  از استان گیلان و مازندران، جسد یکی از دو سرنشین قایق روز گذشته در پره صیادی صیادان حسن‌سرا پیدا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان تصریح کرد: اکنون 20 نفر از امدادگران جمعیت هلال احمر گیلان به همراه تیم‌های امدادی از تهران و مازندران با همکاری ماهیگیران محلی و با حضور محمد کبادی رئیس پایگاه‌های امداد و نجات دریایی کشور در حال جستجو در منطقه هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان نیز با اعلام آمادگی کامل تیم‌های امدادی گفت: تجهیزات تخصصی مورد نیاز به منظور جستجو در منطقه با همکاری جمعیت هلال احمر رودسر در اختیار تیم‌های امدادی قرار گرفته است.

سیاوش غلامی، افزود: با توجه به دستور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان جستجوی امدادگران تا یافتن دیگر سرنشین قایق متلاشی شده در آب‌های رودسر همچنان ادامه می‌یابد.

به گزارش فارس، چهارشنبه شب گذشته دو سرنشین یک قایق موتوری که از بندرانزلی به طرف تله کابین رامسر در حال حرکت بودند به دلایل نامعلوم در سواحل رودسر ناپدید شدند.

انتهای پیام/2300/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول