اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی طرح گفتمان دینی استان اردبیل:

100 گفتمان معرفتی با محوریت محرم در اردبیل برگزار می‌شود

دبیر اجرایی طرح گفتمان دینی استان اردبیل گفت: در گرامیداشت ایام عزاداری ماه محرم، بیش از 100 گفتمان دینی و معرفتی با محوریت عزاداری سیدالشهدا (ع) در اردبیل برگزار می‌شود.

100 گفتمان معرفتی با محوریت محرم در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهرام محمدی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های گفتمان دینی در اردبیل، اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن ماه محرم، ماه عزاداری اباعبدالله‌الحسین (ع) و یاران باوفایش، برنامه‌ریزی جلسات گفتمان دینی در اردبیل برگزار شده و طی این جلسه مقرر شد، تعداد 100 گفتمان در مدارس اردبیل برگزار شود.

وی به عناوین این گفتمان‌ها اشاره کرد و افزود: این گفتمان‌ها با محوریت ماه محرم و امر به معروف و نهی از منکر در بین دانش‌آموزان دختر و پسر در نواحی یک و دو مدارس راهنمایی و دبیرستان اردبیل برگزار می‌شود.

محمدی، مهم‌ترین اهداف برگزاری این گفتمان‌ها را احیای ارتقا معارف و بصیرت دانش‌آموزان در مورد وقایع عاشورا و اهداف قیام امام حسین (ع) عنوان کرد و ادامه داد: در این گفتمان‌ها اساتید بومی و اعزامی از قم به تبیین اهمیت رعایت حجاب و اقامه نماز از دیدگاه امام حسین (ع) در کنار دیگر موضوعات می‌پردازند.

این گفتمان‌ها از 14 آبان تا 12 آذر 92 (محرم 1435) در مدارس اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیر اجرایی طرح گفتمان دینی استان اردبیل از اجرای 100 گفتمان دینی ویژه عید غدیر و دهه امامت و ولایت در مدارس اردبیل خبر داد.

محمدی اضافه کرد: طرح گفتمان دینی از مهمترین و مؤثرترین فعالیت‌های تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی است که در اکثر مناسبت‌های ملی و مذهبی با موضوعات مختلف، سطح آگاهی و بینش مردم علی‌الخصوص جوانان را ارتقا می‌بخشد.

وی به برگزاری 100 گفتمان دینی در دهه ولایت و امامت در شهرستان اردبیل اشاره کرد و متذکر شد: به مناسبت عید سعید غدیر خم و دهه امامت و ولایت با حضور اساتید اعزامی از قم در مدارس اردبیل تعداد 100 گفتمان دینی ویژه دانش‌آموزان برگزار شد.

دبیر اجرایی طرح گفتمان دینی استان اردبیل به موضوعات این جلسات گفتمان دینی اشاره کرد و یادآور شد: بصیرت و ولایت، غدیر شناسی، آشنایی با مسئله امامت، سیره‌شناسی پیامبر اکرم (ص)، ولایت فقیه، حضرت علی (ع) در آیینه غدیر و... از مهمترین موضوعات جلسات گفتمان دینی در دهه امامت و ولایت و عید غدیر خم بود.

انتهای پیام/62003/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول