اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین:

التزام به ولایت‌فقیه رمز پیروزی در برابر دشمنان است

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: رمز پیروزی کشور در برابر دشمنان در تمام شرایط اعتقاد و التزام به ولایت‌فقیه است.

التزام به ولایت‌فقیه رمز پیروزی در برابر دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار سالار آبنوش در جلسه‌ای که عصر امروز در آستانه ماه محرم با حضور جمعی از فرماندهان انتظامی و نظامی استان قزوین در سالن جلسات شهید حسن‌پور سپاه برگزار شد‌، اظهار کرد: کشور در شرایط حساسی قرار دارد و استکبار با تمام توان آماده شده تا با هجمه اقتصادی سیستم اداره کشور را مختل کند.

وی اضافه کرد: در چنین شرایطی به طور حتم منویات مقام معظم رهبری کارساز خواهد بود، همان‌طور که تا الان راهگشا بوده و کشور در مقابل هجمه‌ها مقاومت کرده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: اختلال و هرج و مرج سیاسی و امنیتی که در کشور‌های منطقه شاهد آن هستیم نشأت گرفته از نداشتن رهبری مقتدر و فرزانه است و ایران با وجود اینکه در بطن منطقه است اما با داشتن رهبری با بصیرت از این هجمه‌ها دور مانده است.

وی افزود: اعتقاد و التزام به ولایت فقیه تنها رمز برون‌رفت از شرایط حساس کشور بوده و تجربه 35 ساله انقلاب گواه این مطلب است.

آبنوش ابراز داشت: اصل ولایت‌فقیه اصلی است که دشمن سعی می‌کند تا آن را ساقط کند و خوشبختانه به لطف خداوند تاکنون دشمن سودی از این تلاش‌های خود نبرده است.

انتهای پیام/2667/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول