اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

پشتیبانی از ولایت‌فقیه رمز حضور در راهپیمایی / مردم آذربایجان غربی امروز حماسه آفریدند

مردم آذربایجان غربی برای راهپیمایی 13 آبان به خیابان‌ها آمده‌اند تا پشتیبانی خود را از ولایت‌فقیه اعلام کنند.

پشتیبانی از ولایت‌فقیه رمز حضور در راهپیمایی / مردم آذربایجان غربی امروز حماسه آفریدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، 13 آبان ماه روز بزرگی در تاریخ سرافراز ملت ایران است؛ روزی که یادآور مقاصد خصمانه استکبار در براندازی وحدت و انسجام ایرانیان بوده که البته با شکست مواجه شده است.

این روز بزرگ بهانه‌ای برای ارسال و مخابره پیام‌های بزرگی از سوی ملت ایران به بدخواهان شده است.

مردم ایران اسلامی در این روز با حضور در راهپیمایی‌ و سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، ضمن نشان دادن گوشه‌ای از وحدت و انسجام خود به جهانیان، حرکت در مسیر ولایت و رهبری را به بدخواهان جهان ثابت می‌کنند و نفرت و انزجار خود از اعمال خصمانه آمریکا و دولت‌های غربی در آوردن فشارهای مختلف روانی را به مردم نشان می‌دهند.

مردم امروز آمده‌اند تا نشان دهند تحریم‌های شکننده هرگز آرمان‌ها و اهداف متعالی مردم ایران را دچار تزلزل نمی‌کند.

در حقیقت مردم بار دیگر آمدند که بگویند: « ایرانیان همیشه بیدار هستند و از مواضع خود دفاع می‌کنند».

شعار « مرگ بر آمریکا» حذف‌شدنی نیست

مریم شکری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب وظیفه اصلی هر ایرانی است و بر این اساس به همراه فرزندان خود در راهپیمایی شرکت کرده‌ایم تا مسیر دفاع از نظام و نفرت از آمریکا را در کشور جاودان کنیم.

وی ادامه داد: کج‌اندیشان بدانند شعار « مرگ بر آمریکا» از میان فریادهای ملت ایران حذف‌شدنی نیست و تا پای جان هرگز خصومت‌ها و دشمنی‌های مستکبران را در حق خود فراموش نخواهیم کرد.

قیام ملت ایران در برابر ظلم، برگرفته از نهضت امام حسین(ع) در واقعه کربلا است

محمد مولوی از دانشجویان رشته فناوری اطلاعات، در این باره گفت: دشمن امروز دیگر به فکر جنگ سخت و فیزیکی با ایران نیست؛ دشمن اکنون اتحاد و انسجام ما را نشانه رفته است.

وی با اشاره به مقاصد شوم دشمنان در قبال ایرانیان، تصریح کرد: آنان تصور می‌کنند با اعمال تحریم‌ها و فشارهای روحی روانی به ملت ایران، می‌توانند آنها را در مسیر دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب خود سست کنند.

مولوی ادامه داد: تا پای جان از راه شهدای اسلام و انقلاب دفاع خواهیم کرد و این ادامه همان راهی است که امام حسین(ع) طی کرده است.

پشتیبانی از ولایت‌فقیه؛ رمز حضور در راهپیمایی

اکبر محمودی جوان 30 ساله ارومیه‌ای هدف از شرکت در راهپیمایی 13 آبان را مخابره هوشیاری ملت ایران به جهانیان اعلام کرد و گفت: مردم ایران همواره پشتیبان ولایت‌فقیه بوده‌اند و هرگز هوشیاری رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری در عزت و سربلندی ایران را در جریان وقایع مختلف فراموش نخواهند کرد.

وی ادامه داد: هدف من به شخصه پیروی از فرمان رهبری مبنی بر لزوم شرکت آحاد مردم در این راهپیمایی بوده است که با وجود مشغله‌های کاری بسیار، در این راهپیمایی حاضر شده‌ام تا پشتیبانی خود از نظام و انقلاب را به مستکبران عالم نشان دهم.

ایران هرگز با آمریکا سازش نخواهد کرد

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در ارتباط با حضور پرشور و گسترده مردم استان در راهپیمایی 13 آبان، گفت: این روز بزرگ از جهات مختلف برای مردم ایران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

آیت‌الله علی اکبر قریشی به سالروز تبعید امام خمینی در سال 1343 اشاره کرد و گفت: امروز یادآور کشتار دانش‌آموزان و نوجوانان بسیجی در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران توسط دانشجویان در سال 1358 است.

وی به جنایات متعدد آمریکا در طول سال‌های قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: 13 آبان ماه یکی از روزهای تاریخی ملت ایران است که با نفرت و انزجار مردم علیه استکبار جهانی گره خورده است.

قریشی با اشاره به گسترش بیداری اسلامی در کشورهای مختلف دنیا، تصریح کرد: این روز بزرگ در ایران جاوید و ماندگار خواهد بود و ملت ایران هرگز جنایات متعدد استکبار علیه نوجوانان و جوانان خود را فراموش نخواهند کرد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: ملت ایران دشمنان خود را به خوبی شناخته‌اند و هرگز با آنان سازش نخواهند کرد.

تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ابهت پوشالی آمریکا را شکاند

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان را از افتخارات بزرگ ملت ایران در سیزدهم آبان ماه عنوان کرد و افزود: این اقدام دانشجویان نمادی از ایثار، مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر بدخواهان و مستکبران عالم است که تا ابد این روحیه در آنان حفظ خواهد شد.

سردار یحیی شرفی تصریح کرد: این اقدام بزرگ ملت ایران ابهت پوشالی مستکبران و دولت‌های استعماری را در ایران شکاند و همت جوانان آن را در دفاع از نظام و انقلاب بر جهانیان ثابت کرد.

وی با اشاره به اقدامات سال‌های اخیر آمریکا و مستکبران در قبال ایران، گفت: اکنون دشمن پس از آزمودن راه‌های مختلف، در نهایت سعی دارد وحدت و انسجام ملت ایران را مورد تزلزل قرار دهد و با شیوه‌های گوناگون در تلاش است انسجام میان مردم و مسئولان نظام را سست کند.

شرفی این تصورات آمریکا را خیالی پوچ دانست و تصریح کرد: مردم و مسئولان نظام تا بر افراشته شدن پرچم عدالت در جهان و بر چیده شدن ظلم و فساد از آن، آرام نخواهند نشست.

در جریان راهپیمایی به میان مردم رفتیم و از آنها در ارتباط با انگیزه آنها از شرکت در این راهپیمایی سوال کردیم که پاسخ‌های قابل توجه و دندان‌شکنی خطاب به دشمنان دادند.

انتهای پیام/61006/صا40/ث3001
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول