اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیانیه مسجد مقدس جمکران عنوان شد

جان‌نثاران ولایت سدی محکم در برابر دشمنان اسلام و انقلاب هستند

مسجد مقدس جمکران با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ملت با وحدت و همدلی در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان شرکت می‌کنند تا دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب بدانند که جان‌نثاران ولایت مانند سدی مستحکم در برابر آنان ایستاده‌اند.

جان‌نثاران ولایت سدی محکم در برابر دشمنان اسلام و انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در بیانیه مسجد مقدس جمکران آمده است:‌ یوم‌الله 13 آبان از ایام الهی است که نماد پایبندی ملت شریف ایران به آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب برای ایستادگی در مقابل ظلم و ستم مستکبران است و شعار مرگ بر آمریکا همزاد با آغاز نهضت اسلامی امام، نماد این پایبندی و مظهر اراده عمومی مردم ایران برای ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های قدرت‌های مستکبر به سردکردگی آمریکای جهانخوار است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی که همواره با الگوگیری از شعار هیهات منّا الذله امام حسین (ع) و پیروی از امر ولایت فقیه در این مسیر گام برداشته‌اند در این زمان حساس با حضور آگاهانه و با بصیرت و با وحدت و همدلی بیش از پیش در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان شرکت کرده و یکپارچه فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهند تا دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب بدانند که جان نثاران ولایت با اقتدا به علی زمان مانند سدی مستحکم در برابر آنان ایستاده‌اند. «فان حزب‌الله هم الغالبون».

انتهای پیام/2258/م/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول