اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبادان:

همایش ولایت، عیار مذهب تشیع را مشخص کرد

امام جمعه آبادان گفت: با برگزاری همایش بین‌المللی ولایت ظرفیت مذهب تشیع مشخص شد و مذاهب دیگر ارادت خود را به ولایت امیرالمؤمنین نشان دادند.

همایش ولایت، عیار مذهب تشیع را مشخص کرد

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان ضمن شکرگذاری به درگاه خداوند بابت برگزاری باشکوه این همایش در شهرستان آبادان اظهار کرد: از همه مسئولان شهر آبادان به خاطر تلاش بی‌حد و حصرشان تشکر می‌کنم و اجازه می‌خواهم تا ذکر نام نشود چرا که همه همت کردند تا این همایش به نحو شایسته‌ای برگزار شود.

وی ادامه داد: انصافاً دستگاه‌های اجرایی شهر آبادان دست به دست هم دادند و برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم تلاش بی‌وقفه‌ای از خود نشان دادند.

امام جمعه آبادان تصریح کرد: کار بزرگی در آبادان اتفاق افتاد به گونه‌ای که نماینده ولی فقیه در استان خوزستان عنوان کردند که در بخش‌هایی از مراسم، برگزاری این مراسم برتر از شهر اهواز انجام شد.

ابراهیمی‌پور ادامه داد: اتفاق خوبی که در همایش ولایت افتاد این بود که شعر عربی در این منطقه احیا شد، گرچه کمتر از وجود شاعران بومی بهره بردیم اما این امید پیدا شد که در آینده از این ظرفیت بومی بیشتر استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در آبادان عنوان کرد: در این همایش ارادت مذاهب دیگر نظیر سنی و مسیحی را به مکتب تشیع مشاهده کردیم.

وی اظهار کرد: امیدوارم در آینده این حرکات استمرار داشته باشد و با فراگیر شدن این موضوع به احیای شعر عربی و ولایی کمک شایانی کند.

ابراهیمی‌پور در پایان خاطر نشان کرد: همایش ولایت نتیجه زحمات دستگاه‌های اجرایی و در رأس آن معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان باعث شد که همایش ولایت باشکوه هر چه تمام‌تر برگزار شود.

انتهای پیام/72013/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول