اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیجار:

مقاومت حول محور ولایت فقیه عامل پیروزی ایران در عرصه بین‌المللی است

امام جمعه بیجار، عامل پیروزی ایران در عرصه بین‌المللی را حرکت حول محور ولایت فقیه عنوان کرد و گفت: مسیر پیروزی و اقتدار ایران در سایه حرکت در خط رهبری است.

مقاومت حول محور ولایت فقیه عامل پیروزی ایران در عرصه بین‌المللی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حجت‌الاسلام علی مرادی ظهر امروز در راهپیمایی دشمن‌شکن 13 آبان که با حضور جمع کثیری از دانش‌آموزان و مردم و مسئولان ولایتمدار و همیشه در صحنه بیجار برگزار شد، اظهار کرد: امروز مردم غیرتمند ایران اسلامی بار دیگر با حضور یکپارچه در راهپیمایی 13 آبان، عزم و اراده راسخ خود را برای عدله استقامت و مبارزه علیه نظام سلطه به دشمنان نشان دادند.

وی با بیان اینکه تنها نیرویی که می‌تواند هیمنه نظام سلطه را درهم شکند، مقاومت است افزود: امروز مردم رشید و ولایتمدار ایران اسلامی آمده‌اند تا بگویند مظلومان عالم به پا خیزید و بدانید تنها چیزی که هیمنه نظام سلطه را می‌تواند بشکند مقاومت شما است.

امام جمعه بیجار، دلیل ستیز ایران اسلامی با نظام سلطه و استکبار جهانی در رأس آن آمریکا را نپذیرفتن تعهد و مسئولیت و عمل نکردن به وعده‌ها و کارشکنی و خود برتربینی آنان عنوان کرد.

مرادی با بیان اینکه آنچه قرآن از اوصاف فرعون بیان می‌کند امروز مصداق بارز آمریکا و استکبار است، متذکر شد: آمریکا مصداق بارز از اوصاف فرعون با همان ویژگی‌های پوشالی، که قرآن می‌فرماید: «فرعون ادعای الویت و برتری در روی زمین برای خود قائل شد» است و آمریکا نیز به همین‌گونه است.

خطیب جمعه بیجار با بیان اینکه ایجاد اختلاف و تفرقه یکی از کارهای مستکبران به ویژه آمریکا است، یادآور شد: ایجاد چنددستگی مسلمانان، به وجود آوردن وهابیت در کنار مذهب اهل سنت، ایجاد فرقه منحرفه بهائیت از میان تشیع، سلفیت تکفیری همه فرزندان و تولدیافتگان سیاست نظام سلطه و استکبار است.

مرادی با اشاره به اینکه آمریکا در تمام دوران‌ها قصد کارشکنی نظام مقدس ما را در سر می پروراند، تصریح کرد: نظام سلطه و در رأس آن آمریکا از آغاز انقلاب اسلامی تا به امروز پیوسته علیه ما بوده است.

وی دیگر کارشکنی‌های آمریکا علیه ایران اسلامی را جنگ داخلی در مناطق مختلف با مسلح کردن کومله و دموکرات و سایر چته‌های ضد انقلاب و قصد به آشوب کشیدن کشور و تحمیل جنگ به کشورمان، عنوان کرد.

امام جمعه بیجار بیان کرد: آمریکا در تمامی کارشکنی‌ها، جنایت‌ها و توطئه‌هایی که علیه کشور ما اتفاق می‌افتد یا مستقیماً نقش داشته و یا در درجه دوم همه این جنایت‌ها به آمریکا منصوب بوده است.

مرادی با بیان اینکه ترور دانشمندان هسته‌ای ایران یکی از عمل‌های ناجوانمردانه و ناشایست و از جنایات آمریکاست، تصریح کرد:  شهادت دانش‌آموزان  در سال 57 به دستور آمریکا، تبعید امام خمینی در سال 43 به دستور مستقیم آمریکای جنایتکار بود و موجب شد در 13 آبان دانشجویان پیرو خط امام با انگیزه‌ای مضاعف جاسوس‌خانه آمریکا که در قالب سفارتخانه بود را تصرف کرده و جاسوسان آمریکایی را دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه امروز ما به یاد دانش‌آموزان شهیدمان و در سالگرد تسخیر لانه جاسوسی آمریکا با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی 13 آبان با تمام وجود از دولت محترم و به ویژه سربازان دیپلمات در عالم سیاست پشتیبانی می‌کنیم، عنوان کرد: اصل مذاکره و نرمش قهرمانانه که به فرمایش رهبر معظم انقلاب است، مورد تأکید ماست و از آن پیروی خواهیم کرد و همواره پیرو خط رهبری خواهیم بود.

وی با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر پشتیبانی از نیروهای عزیزمان در عرصه مذاکره، گفت: ما همچنان به آمریکا بدبین هستیم و عهدشکنی و تلاش آمریکا در راستای خدشه واردکردن به نظام مقدسمان دلیل بر این بدبینی است.

آمریکا  هیچ‌گاه نمی‌تواند بر تعهداتش پایبند باشد

مرادی با اشاره به درخواست و خواهش آمریکا در رابطه با آزادی 8 نفر از افراد خود که در لبنان اسیر بودند، گفت: آمریکای جنایتکار با هدف استفاده  از توان بین‌المللی نیروی جمهوری اسلامی قول حسن نیت به ایران را داد اما بعد از آزادی گروگان‌ها از لبنان تنها جمله‌ای که از رژیم بی‌تعهد شنیدیم این بود که آمریکا نمی‌تواند حسن نیت نشان دهد.

وی ادامه خاطرنشان کرد: در رابطه با آزادی جاسوسانشان  که در چنته سربازان خط امام بود، آن زمان نیز وعده دادند که در امور داخلی کشور ما دخالت نکرده و ضد انقلاب را تحریک نمی‌کنند و  اموال بلوکه شده ما را آزاد خواهند کرد، اما زمانی که گروگان‌های آمریکایی آزاد شدند به هیچ یک از تعهداتشان عمل نکردند و تمامی این موارد موجب شده است که ما به آمریکا بدبین باشیم.

وی با اشاره به تحریم‌های اخیر ایران اسلامی توسط استکبار و در رأس آنها آمریکا گفت: تحریم امروز آمریکا به دلیل برنامه هسته‌ای و ترس و رعب آنها از ایران است، اما بدانند که راه به جایی نخواهند برد.

تبسم آمریکا برای ضربه سنگین واردکردن به پیکره نظام است

امام جمعه بیجار اذعان داشت: دشمن برای ضربه زدن تبسم می‌کند، خنده آمریکا برای ما به دلیل نیت شوم آنها برای وارد کردن ضربه به پیکره نظام مقدسمان است و نباید فریب این تبسم‌های ظاهری را خورد.

وی تأکید کرد: ما باید ضمن اینکه به دنیا نشان دهیم اهل منطق، مزاکره، صلح و صفا هستیم؛ در کنار آن در نهایت بدبینی به گروه‌هایی که متعلق به آمریکا هستند نگاه کرده و به آنان هیچگونه اعتمادی نکنیم.

صداقت ایران در عرصه بین‌المللی اثبات شده است

مرادی با بیان اینکه مردم و دولت ایران همواره در تمامی زمینه‌ها و عرصه با صداقت پیش رفته است، گفت: این آمریکا است که در میز مذاکرات باید از خود صداقت نشان دهد ما همواره با صداقت پیش رفته‌ایم و صادق هستیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد: روش مستکبران برای حکومت کردن تهدید و تحقیر و تضعیف جوامع بین‌المللی است و تمامی این موارد از ویژگی‌های آمریکا است.

امام جمعه بیجار ابراز داشت: تنها راه مقابله با جنایات، بی‌تعهدی‌ها، زورگویی‌ها و قلدرمآبی‌های آمریکا و تنها چیزی که می‌تواند به ما ثبات قدم بخشیده و سخن ما را  عرصه بین‌المللی به کرسی بنشاند، مقاومت حول محور ولایت است.

به گفته مرادی، همه مسلمین و شخصیت‌ها اگر امروز آبرویی دارند از خون پاک شهدا و ایثارگری‌های جانبازان و رزمندگان است.

امام جمعه بیجار تصریح کرد: قرار گرفتن در خط رهبری موجب شهادت و موفقیت خواهد شد و هر جناح، گروه و شخصیتی که با مقام معظم رهبری زاویه پیدا کند هیچگاه به سعادت نمی‌رسد و بداند که تمامی ایرانیان علیه او بوده و با وی دشمنی خواهند داشت.

مرادی اذعان کرد: دنیا بداند امروز ایران اسلامی مقتدر و دارای تجهیزات است و آنچه امام راحل و مقام معظم رهبری فرمودند در رابطه با اینکه  آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، واقعیتی انکارناپذیر است.

نبض حیات آمریکا در دست اسرائیل است

امام جمعه بیجار با بیان اینکه نبض حیات آمریکا در دست اسرائیل است، گفت: آمریکا هیچ قدرتی از خود نداشته و وابسته به رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی بیان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی امروز در تیررس موشک دانشمندان رزمنده ما است، بنابراین آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، چراکه اگر دست از پا خطا کنند می‌دانند رژیم جعلی صهیونیستی زیر و زبر خواهد شد و همراه با آن آمریکا نیز به درک واصل می‌شود.

مرادی در پایان از مردم شریف بیجار و حضور گسترده آنها در راهپیمایی 13 آبان‌ماه تقدیر کرد و گفت: امروز حضور شما غیرتمندان و مخلصان خط ولایت و رهبری موجب یأس دشمنان ایران اسلامی شده است.

انتهای پیام/79015/ذ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول