اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف رشد و ارتقای علمی طلاب صورت گرفت

برگزاری چهارمین دوره تخصصی آموزش مبلغان حوزه علمیه کوثر تویسرکان

چهارمین دوره تخصصی آموزشی مبلغان و استادان حوزه علمیه کوثر تویسرکان برای 45 مبلغه برگزار شد.

برگزاری چهارمین دوره تخصصی آموزش مبلغان حوزه علمیه کوثر تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، شامگاه شنبه چهارمین دوره تخصصی آموزشی مبلغان و استادان حوزه علمیه کوثر تویسرکان در بازه زمانی یک روزه به کار خود پایان داد.

این دوره تخصصی آموزش برای 45 مبلغه حوزه علمیه کوثر با حضور حجت‌الاسلام ولی‌اله لونی عضو نخبگان فرهنگی و مدرس حوزه علمیه قم و با سرفصل گفتمان دینی برگزار شد.

آموزش طلاب خواهر حوزه علمیه کوثر تویسرکان با تدریس جایگاه تبلیغ در دین اسلام آغاز شد و سپس مبحث ملا‌ک‌ها و معیارهای مبلغان زن توسط حجت‌الاسلام لونی مورد تحلیل و تشریح قرار گرفت.

شبهه‌شناسی در مباحث واقعه غدیر و عاشورای حسینی سرفصل دیگری بود که برای مبلغان طرح شد و در راستای انجام هرچه بهتر کار تبلیغ سئوالاتی که در بین عموم مردم و اذهان در مورد عاشورای حسینی رایج است، پاسخ داده شد.

موضوع دیگر کارگاه ارائه بحث هدف از قیام امام حسین(ع)، حضور زنان و فرزندان در رکاب امام حسین(ع) و جریان صلح امام حسن(ع) بود که با توضیحی شفاف و تفضیلی برای مبلغان تشریح شد.

در این دوره تخصصی و آموزشی چگونگی خود‌سازی، جامعه‌سازی و دیگرسازی و تأثیرگذاری شناخت، تبحر و عامل بودن خود مبلغ در هر حوزه در برنامه‌ زمان‌بندی مشخص، آموزش داده شد.

دوره آموزشی تخصصی مبلغان حوزه علمیه کوثر در طول چهار سال اخیر در قالب برنامه‌های حضوری، غیرحضوری و دوره‌ای به منظور رشد و ارتقای علمی طلاب برای حضوری پررنگ در جامعه اسلامی به صورت مستمر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89010/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول