اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانش‎آموزی شاهرود:

هدف استکبار جهانی عقب‌نشینی انقلاب اسلامی از اهدافش است

مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانش‌آموزی شاهرود گفت: استکبار جهانی بعد از 34 سال به خیال خام خود تصور کرده انقلاب اسلامی از اهداف خود عقب‌نشینی خواهد کرد و آن‎ها نمی‌دانند این آرزو را به گور خواهند برد.

هدف استکبار جهانی عقب‌نشینی انقلاب اسلامی از اهدافش است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، علی عامری صبح امروز در گردهمایی حلقه‌های صالحین بسیج دانش‌آموزی شاهرود که در گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی و با حضور بیش از 120 نفر از بسیجیان برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی یاد و نام شهید فهمیده و شهدای دانش‌آموز شاهرود با اشاره به شناخت صحیح شهید فهمیده از شرایط زمان خود گفت: شهید فهمیده مانند دیگر دانش‌آموزان عصر خود راه را شناخت و با فهم و درک موقعیت به وظیفه خود عمل کرد و در کنار تعلیم علم به تربیت الهی نیز دست یافت و فنای بالله شد.

وی افزود: در زمان حاضر نیز ما باید مانند شهدا دانش‌آموزی فهمیده باشیم و با درک موقعیت و شرایط جامعه به وظیفه خود عمل کنیم و راه شهدای دانش‌آموز را طی کنیم.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانش‎آموزی شاهرود تصریح کرد: وظیفه شما دانش‎آموزان در برهه کنونی کسب علم و دانش و معرفت و بصیرت و تربیت جسم و روح با ورزش است.

وی با بیان اینکه دشمنان اکنون با سلاح نامریی جنگ نرم به مقابله با شما برخاسته‌اند، اظهار کرد: دشمن قدار ما اکنون با سلاح نرم و با تهاجم خاموش فرهنگی می‌خواهد شما را از مسیری که در آن حرکت می‌کنید باز دارد.

عامری خاطرنشان کرد: استکبار جهانی با ماهواره‌ها و اینترنت و با استفاده از تمام رسانه‌های خود در تلاش است ذهن و روح شما را به تسخیر خود درآورد و از این راه به اهداف شیطانی خود در از بین بردن انقلاب اسلامی برسد.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانش‌آموزی شاهرود بیان کرد: فرزندان این ملت در 34 سال پیش لانه جاسوسی آمریکا در ایران را تسخیر کردند و اکنون بعد از گذشت این سال‌ها کشورهای جهان به لانه جاسوسی بودن سفارت‎خانه‎های آمریکا پی برده‌اند.

عامری افزود: بصیرت و فهم جوان ایرانی از جهان متمدن ما بسیار جلوتر است و این نشان می‌دهد که حدیث پیامبر (ص) در مورد ایرانیان و هوش و ذکاورت آنها کاملاً درست و دقیق است.

وی تأکید کرد: همه دانش‌آموزان در روز 13 آبان بار دیگر به استکبار نشان خواهند داد که این نسل همانند نسل اول انقلاب و بلکه جلوتر از آنها بیدار، آگاه، با بصیرت و مقاوم برابر آنها ایستاده است و عقب‌نشینی در قاموس آن‎ها راهی ندارد.

عامری خاطر نشان کرد: به فرموده قرآن و روایات و تأکید امام (ره) و رهبری باید برابر استکبار و فتنه ایستاد تا آن را برچید و این رسالت ما نسل‌های بعد از ما تا ظهور امام عصر (عج) خواهد بود.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول