اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

انقلاب اسلامی ایران زمینه‎ساز افول استکبار جهانی است

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: انقلاب اسلامی ایران و مقابله با استکبار بزرگ‎ترین نشانه افول قدرت‌های استکباری در جهان بود و اکنون بعد از 34 سال این افول و سقوط، خود را کاملاً نشان داده است.

انقلاب اسلامی ایران زمینه‎ساز افول استکبار جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عباس مطهری صبح امروز در گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات که به مناسبت 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در سالن اجتماعات شقایق کانون بسیج جوانان شاهرود برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت ایام هفته بسیج دانش‎آموزی و یاد و خاطره شهدا با اشاره به سال‎روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در آبان ماه 58 بیان کرد: دانشجویان آگاه و با بصیرت ایران اسلامی با آگاهی از فتنه‌گری‌های آمریکا و دسیسه‌های پیدا و پنهان آن به سفارت‎خانه آمریکا حمله کرده و این لانه جاسوسی را به تصرف خود درآوردند.

وی افزود: بعد از این تصرف بود که امام در توصیف این جریان این اقدام را انقلاب دوم ملت ایران نامید و تسخیر لانه جاسوسی را در ادامه انقلاب مردم ایران در بهمن ماه 57 قرار داد.

فرمانده سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: 13 آبان سمبل و نشان بصیرت و استکبارستیزی ملت ایران برابر قدرت‌های زورگو و سلطه‎جوست که باید برای همیشه در تاریخ گرامی داشته شود.

وی با بیان اینکه دشمنان ما هیچ‎گاه از دشمنی خود دست برنخواهند داشت، اظهار کرد: کفر و استکبار همیشه با حق و حقیقت مخالف بوده و از ابتدای تاریخ حق با باطل در جنگ و ستیز بوده‌اند.

مطهری تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران و مقابله با استکبار بزرگ‎ترین نشانه افول قدرت‌های استکباری در جهان بود و اکنون بعد از 34 سال این افول و سقوط خود را کاملاً نشان داده است.

وی بیان کرد: اگر عده‌ای در داخل کشور هنوز به آمریکا خوش‎بین هستند یا ساده‎لوح هستند و یا خود را به سادگی زده‌اند تا واقعیت‌ها را نبینند و خود را تسلیم استکبار کنند تا به خیال خام خود آسایشی ببینند.

فرمانده سپاه شاهرود با تأکید بر اهمیت راهپیمایی 13 آبان و حضور اقشار مختلف مردم گفت: امسال با توجه به انتخابات ریاست جمهوری کشورمان و اتحاد و هم‎دلی آحاد مردم و خیال‌های خام استکبار و ایادی آن باید همه ملت یکپارچه برای نشان دادن اتحاد و ایستادگی ملت ایران به میدان مبارزه بیایند.

مطهری افزود: باید همه مردم در صفوف به هم فشرده و با قدرت ایمان و اتحاد خود بار دیگر استقامت، ایستادگی و حاضر بودن در صحنه را نشان داده و دشمن را منکوب و سرگردان کنند.

وی تصریح کرد: ملت ما با مشت‌های گره کرده از کوچک و بزرگ و پیر و جوان و در اقشار مختلف بار دیگر شعار «مرگ بر آمریکا» را سر خواهند داد و به استکبار نشان می‌دهند که از مواضع خود هرگز عقب‌نشینی نخواهند کرد.

فرمانده سپاه شاهرود تأکید کرد: بسیجیان پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات باید مانند سایر اقشار مردم در این راهپیمایی بزرگ شرکت کنند و دوباره اقتدار ایران اسلامی را به نمایش جهانیان قرار دهند.

انتهای پیام/2249/ر40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول