اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راهپیمایی 13 آبان

پرچم‌های آمریکا و صهیونیسم زیر گام‌های مردم قزوین لگدمال شد

همزمان با سراسر کشور شعار مرگ بر آمریکا در استان قزوین در راهپیمایی 13 آبان ماه روز مبارزه با استکبار جهانی طنین‌انداز شد و پرچم‌های آمریکا و صهیونیسم زیر گام‌های استوار مردم با صلابت قزوین لگدمال شد.

پرچم‌های آمریکا و صهیونیسم زیر گام‌های مردم قزوین لگدمال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، راهپیمایی 13 آبان ماه پیش از ظهر امروز با شعار مرگ بر آمریکا همزمان با سراسر کشور و با حضور تمام قشرهای مختلف مردم به خصوص جوانان و نوجوانان در خیابان شهدا قزوین آغاز شد.

همزمانی 13 آبان ماه با قیام خونین امام حسین (ع) موجب حضور گسترده مردم در راهپیمایی برای دفاع از اعتقادات دینی و مذهبی شده است.

13 آبان خاطرات سه مناسبت بسیار مهمی که در این روز اتفاق افتاده است خاطره تلخ تبعید امام خمینی (ره) و جدا کردن امام راحل از امت در سال 43، کشتار دانش‌آموزان مظلوم در سال 57 و خاطره شیرین تسخیر لانه جاسوسی ایالات متحده از سوی دانشجویان پیرو خط امام در 13 آبان 58 را در اذهان ملت ایران زنده کرده است.

راهپیمایی 13 آبان پس از تجمع مردمی و تلاوت آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی در خیابان شهدا استان قزوین آغاز شد که مردم با شعار مرگ بر آمریکا انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی اعلام کردند.

مردم شهید پرور و خداجو استان قزوین بار دیگر با شرکت در راهپیمایی 13 آبان حمایت خود را از آرمان‌های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی در روز مبارزه با استکبار جهانی اعلام کردند.

همچنین دانش‌آموزان، دانشجویان، جوانان و نوجوان، خانواده‌های معظم شهدا، طلاب و روحانیون، مسئولان استان قزوین و قشرهای مختلف مردم با شرکت در این راهپیمایی شعارهای مرگ بر اسرائیل، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، شعار هر بسیجی مرگ بر آمریکا را سر دادند و خواستار نابودی هرچه سریع‌تر استکبار جهانی شدند.

حضور آگاهانه مردم قزوین در راهپیمایی 13 آبان نشان از بلوغ سیاسی است که مردم این استان با حضور به موقع خود انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

پرچم‌های آمریکا و صهیونیسم زیر گام‌های استوار مردم با صلابت قزوین لگدمال شد تا مراتب انزجار خود را از آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

حجت‌‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز تهران سخنران راهپیمایی 13 آبان ماه در قزوین است.

انتهای پیام/77002/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول