اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ابهر:

حضور مردم باعث حفظ وحدت و انسجام درونی ملت ایران می‌شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ابهر گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان ماه باعث حفظ وحدت و انسجام درونی ملت ایران می‌شود.

حضور مردم باعث حفظ وحدت و انسجام درونی ملت ایران می‌شود

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و راهپیمایی روز 13 آبان ماه اشاره کرد و اظهار داشت: نفرت ملت ایران از امریکا به سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی برمی‌گردد.

وی با بیان اینکه زمانی که امریکا با کودتای 18 مرداد برای ساقط کردن دولت مصدق اقدام کردند، افزود: این اقدام نفرت مردم کشورمان علیه امریکا را افزایش داد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ابهر افزود: زمانی که امریکا در سال‌های گذشته ثروت و دارایی ملت ایران را به تاراج بردند و از دست‌نشانده خود یعنی شاه حمایت ‌کردند نفرت مردم از امریکا بالا گرفت.

این مسئول با بیان اینکه امریکا برای براندازی نظام جمهوری اسلامی اقدامات مختلفی انجام می‌دهد، بیان داشت: منهدم کردن هواپیمای مسافربری کشورمان و به شهادت رسیدن 294 نفر از هم‌میهنان و حمایت و تجهیز همه‌جانبه از رژیم صدام در دوران جنگ تحمیلی از دیگر دلایل نفرت ملت ایران است.

بیگدلی با اشاره به اینکه امریکا خوی استکباری، جنایتکاری و دروغگویی خود را همچنان حفظ کرده، بیان داشت: این خصوصیات از دلایل نفرت مردم ایران از امریکا است.

وی با تاکید بر اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی باعث حفظ وحدت و انسجام درونی ملت ایران می‌شود، تصریح کرد: همچنین این حضور موجب هوشیاری ملت ایران در مقابل دشمنان و حمایت آنها از انقلاب، عدم عقب‌نشینی از شعارهای دینی و انقلابی مقابله با ظلم و استکبار می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ابهر با اشاره به اینکه حضور نوجوانان و جوانان در راهپیمایی 13 آبان ماه نشان از انزجار این قشر از امریکا است، متذکر شد: مردم کشورمان بار دیگر با حضور خود حمایت‌های خود از ولایت فقیه را به رخ جهانیان خواهند کشید.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول