اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

خروش دیار کریمان علیه استکبار جهانی

مردم دیار کریمان با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر صهیونیسم» خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کرده و با آرمان‌های نظام و انقلاب تجدید پیمان کردند.

خروش دیار کریمان علیه استکبار جهانی

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، راهپیمایی روز 13 آبان در این شهرستان با حضور دانش‌آموزان و دانشجویان و اقشار مختلف مردم مؤمن، ولایی، همیشه در صحنه و انقلابی راور برگزار شد.

این راهپیمایی که از محل میدان شهدای این شهر آغاز شد، راهپیمایان مسیر راهپیمایی را تا حسینیه امام خمینی (ره) پیمودند.

روحانیان، دانشجویان، اساتید دانشگاه‌، مدیران، مقام‌های امنیتی، نظامی و انتظامی، بسیجیان سلحشور و اعضای شورای شهر حضوری یکپارچه و چشم‌گیر در این راهپیمایی داشتند.

بسیجیان، بازاریان، فرهنگیان، ورزشکاران و هنرمندان راوری نیز در خلق این حماسه عظیم و بی‌نظیر سهیم بودند.

مردم ولایی و همیشه در صحنه راور از زن و مرد، پیر و جوان، کودک و خردسال با در دست داشتن پلاکارد و پرچم‌هایی در محکومیت جنایت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و به آتش کشیده شدن پرچم این رژیم نامشروع و غاصب در این راهپیمایی شرکت پرشور داشتند.

در این روز بزرگ جمعیت خروشان مردم راور با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر صهیونیسم» خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کرده و با آرمان‌های نظام و انقلاب تجدید پیمان کردند.

علی علی‌آبادی مدیر آموزش و پرورش راور در حاشیه راهپیمایی به خبرنگار فارس گفت: تبعید حضرت امام خمینی (ره) از ایران به ترکیه در سال 1343، کشتار وحشیانه دانش‌آموزان انقلابی و حماسه‌ساز در سال1357  و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و مرکز فرماندهی و مدیریت براندازی نظام جمهوری اسلامی در سال 58 حوادث تاریخ‌ساز یوم‌الله 13 آبان است.

وی بیان داشت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده و ادامه‌دهنده آرمان‌های شهیدان است.

شرکت کنندگان پس از پیمودن مسیر راهپیمایی قطعنامه سراسری این روز عظیم و سرنوشت‌ساز را با سردادن شعار «الله‌اکبر، خامنه‌ای رهبر» تائید کردند.

راهپیمایی ضد استکباری مردم رابر

به مناسبت 13 آبان همزمان با سراسر کشور مردم شهیدپرور رابر با مشت‌های گره کرده و شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر ضد ولایت فقیه و ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، نوای آزادیخواهی سر داده و مسیر بلوار شهرداری تا حسینیه جامع شهرستان را پیمودند.

مرگ بر آمریکا در آسمان کرمان طنین‌انداز شد

همزمان با حماسه ملت قهرمان ایران اسلامی در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی مرگ بر آمریکا در آسمان کرمان طنین‌انداز شد.

صبح امروز اقشار مختلف امت شهیدپرور کرمان با حضور کم‌سابقه خود در چهار راه توحید شهر کرمان راهپیمایی ضد آمریکایی خود را آغاز کردند.

در این همایش ملی که حضور دانش‌آموزان و دانشجویان چشمگیر است، زنان و مردان باغیرت و خداجو با حضوری فعال در این راهپیمایی با شعار مرگ بر آمریکا حمایت خود را از دیپلمات‌های مذاکره کننده برای احقاق حقوق هسته‌ای ملت ایران اعلام کردند.

در این رفراندم تداوم مرگ بر آمریکا دانش‌آموزان، دانشجویان، کسبه و بازاریان، کارگران، بسیجیان، کارمندان، روحانیت و ... حضوری فعال دارند.

این راهپیمایی در مسیر خیابان طالقانی، خیابان فلسطین، میدان بسیج، بلوار شهید عباس‌پور تا میدان عاشورا شهر کرمان ادامه می‌یابد و در این مکان اسماعیل نجار استاندار کرمان در جمع راهپیمایان سخنرانی می‌کند.

به گزارش خبرنگاران فارس از دیار پهناور کریمان مشابه چنین راهپیمایی در تمام شهرهای استان کرمان آغاز شده و ملت قهرمان ایران اسلامی برائت خود را از مزدوران داخلی استکبار جهانی و بر مبارزه با ظلم و ستم آمریکا جنایت‌کار اعلام و خط سازش و انحراف از مبانی انقلاب اسلامی را برای همیشه به زباله‌دان تاریخ می‌فرستند.

راهپیمایی با شکوه 13 آبان در رفسنجان

همزمان با سراسر میهن اسلامی راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان با حضور اقشار مختلف مردم، بازاریان، دانش‌آموزان، دانشجویان، کارمندان، روحانیان و ... با شکوه هر چه تمام از میدان شهدا تا میدان ابراهیم رفسنجان برگزار شد.

در پایان این مراسم امام جمعه رفسنجان پیرامون جنایت‌های آمریکا سخنرانی کردند.

حضور حماسی مردم رفسنجان در 13 آبان

راهپیمایی 13 آبان در بم با حضور پر‌شور اقشار مختلف مردم، دانش‌آموزان، مسئولان، اصناف و بازاریان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران همراه بود از محل میدان 17 شهریور آغاز و تا میدان امام خمینی (ره) ادامه داشت.

حاضران در راهپیمایی‌ با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر صهیونیست» انزجار خود نسبت به استکبار جهانی را اعلام و بار دیگر با آرمان‌های مقدس امام خمینی ( ره) و مقام عظمای ولایت تجدید میثاق کردند.

سخنران این مراسم امام جمعه بم‌ بود و در پایان مراسم قطعنامه راهپیمایی 13 آبان قرائت و راهپیمایان با شعار الله‌اکبر، خامنه‌ای رهبر آن تایید کردند.

خلق نقاشی 50 متری در فهرج

اقشار مختلف مردم فهرج ‌در حالی که پلا‌کارد‌های همچون «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر صهیونیست» در دست داشتند، راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان را آغاز کردند.

‌راهپیمایان ابتدا در میدان بزرگ ولایت این شهر تجمع کردند و بسیاری از خانواده‌ها در حالی که کودکان خردسال خود را نیز در آغوش داشتند در حمایت از منویات مقام عظمای ولایت فریاد «مرگ بر آمریکا» و «‌مرگ بر صهیونیست» سر دادند.

همچنین مسابقه بزرگ نقاشی 50 متری ‌در حاشیه مراسم در میدان بزرگ ولایت این شهرستان بر پا شده بود.

‌به نقاشی کودکان و نوجوانان که نگاه می‌کردی در اکثریت آنها  پرچمی کشیده بودند که بر روی آن شعار «مرگ بر آمریکا» نوشته شده بود.

یکی از دانش‌آموزان نوجوان در‌باره نقاشی خود به خبرنگار فارس گفت: پرچم مرگ بر آمریکا را کشیده‌ام، زیرا‌ آمریکا زور‌گو و غارت‌گر است.

از دیگر جلوه‌های این مراسم با‌شکوه حضور تشکل‌های دانش‌آموزی بود که با لباس متحد‌الشکل در‌ راهپیمایی شرکت کرده بودند و ‌با در دست داشتن پلاکار‌دهای در محکومیت جنایت‌های آمریکا و صهیونیست، خشم و نفرت خود را ‌نسبت به آمریکا اعلام کردند.

راهپیمایی با شکوه مردم شهیدپرور زرند

آیین‌های راهپیمایی 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز با‌شکوه‌تر از سال‌های گذشته در شهرستان زرند و مناطق ریحان‌شهر و خانوک ‌برگزار شد‌.

در راهپیمایی شهر زرند ‌که با حضور گسترده و بی‌نظیر دانش‌آموزان، دانشجویان‌ و قشرهای مختلف مردم در حدفاصل میدان معلم تا چهار‌راه شهید باهنر برگزار شد، شرکت کنندگان‌ با ‌شعارهای کوبنده «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر صهیونیست»، «‌نیرنگ بی‌وفایی، سوغات آمریکایی» و «‌گفته چنین رهبر بیدار ما، هیچ اعتمادی نیست بر آمریکا» را سر دادند.

شرکت کنندگان که لباس‌های بسیجی بر تن داشتند و پرچم‌ها و پلاکاردهایی حاوی شعارهای راهپیمایی و آدمک‌های نمادین اسرائیل و آمریکا را حمل می‌کردند‌ با سر دادن «‌شعار دانش‌آموز، شعار هر دانشجو، شعار هر روحانی و شعار هر ایرانی، مرگ بر آمریکا» بار دیگر حمایت همه جانبه خود را از آرمان‌های  والای انقلاب اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی 13 آبان در پایان این مراسم ‌پرچم‌های آمریکا و صهیونیست را به آتش کشیده و بیانیه سراسری راهپیمایی 13 آبان قرائت شد که با فریاد تکبیر حاضران مورد تایید قرار گرفت.

انتهای پیام/2446/خ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول