اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان

برترین‌های تنیس گرامیداشت روز خانواده در همدان معرفی شدند

رئیس هیئت تنیس استان همدان از برگزاری مسابقات جام آدینه به مناسبت گرامیداشت روز خانواده با حضور چند تنیسور عراقی خبر داد.

برترین‌های تنیس گرامیداشت روز خانواده در همدان معرفی شدند

سیدعادل برقعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: طبق تقویم ورزشی هیئت تنیس استان مسابقات جام آدینه در مناسبت‌های مختلف سال در دو زمین تنیس آکادمی تنیس الیت و زمین کوثر شهرک مدنی  برگزار می‌شود.

وی افزود: در نیمه دوم آبان ماه مسابقات جام آدینه به مناسبت گرامیداشت روز خانواده و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد که برترین‌های هر بخش معرفی شدند.

رئیس هیئت تنیس استان همدان اضافه کرد: برای نخستین بار در طول برگزاری این مسابقات شاهد حضور چند تنیسور عراقی در بخش آقایان بودیم که سطح کیفی این رقابت‌ها را بسیار بالا برده بود.

به گفته وی؛ برگزاری منظم مسابقات تنیس تحت عنوان جام آدینه تأثیر زیادی در رقابت تنیسوران جوان و علاقه‌مندان به این رشته ایجاد کرده است.

برقعی در ادامه با اشاره به بالا بودن رقابت در بخش آقایان تصریح کرد: در مسابقات بخش آقایان شاهد رقابت نزدیکی بودیم که در قالب هفته بیستم جام آدینه برگزار شد.

 
وی گفت: در مسابقات  بخش آقایان عماد مصطفی البرواری و بسام محمدشهاب هر دو از کشور عراق به ترتیب اول و دوم شدند و امید سامی و سهراب خمامی به عنوان مشترک سومی دست یافتند.

رئیس هیئت تنیس استان همدان ابراز داشت: در بخش بانوان شاهد حضور و استقبال خوب علاقه‌مندان به این رشته هستیم که در هفته هفتم جام آدینه انجام شد و سه نفر برتر این بخش معرفی شدند.

وی ادامه داد: در بخش بانوان فاطمه زنده‌دل موفق شد با شکست تمام رقبا در جایگاه نخست بایستد، فاطمه عبدالله‌زاده نایب قهرمان شد و مهدخت میراسماعیلی به عنوان سوم دست یافت.

انتهای پیام/89020/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول