اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تنیس همدان خبر داد

دختران تنیسور همدانی در راه مسابقات قهرمانی کشور

رئیس هیئت تنیس استان همدان از اعزام دختران زیر 14 سال همدانی به مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی یزد برگزار می‌شود، خبر داد.

دختران تنیسور همدانی در راه مسابقات قهرمانی کشور

سیدعادل برقعی  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشور دختران زیر 14 سال کشور به میزبانی یزد برگزار می‌شود که تیم منتخب همدان با سه ورزشکار در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد.

وی افزود: مسابقات قهرمانی کشور در بخش دختران امسال در دو رده سنی زیر 12 سال و زیر 14 سال برگزار خواهد شد و تیم همدان با تیم کامل حضور می‌یابد.

رئیس هیئت تنیس استان همدان اضافه کرد: در این مسابقات در رده سنی زیر 12 سال مهدخت میراسماعیلی و کیمیا لطفی‌پور و در رده سنی زیر 14 سال مهرو میراسماعیلی به سرپرستی و مربی‌گری لیلا صباغیان اعضای تیم منتخب همدان را تشکیل می‌دهند.

به گفته وی، این مسابقات از 11 آبان به مدت پنج روز به میزبانی یزد برگزار خواهد شد که در پایان نفرات برتر هر رده سنی به اردوی‌های تیم ملی راه می‌یابند.

برقعی در ادامه از برگزاری مسابقات جام آدینه در بخش دختران در هفته هفتم خبر داد و تصریح کرد: بر اساس تقویم ورزشی هیئت تنیس استان و جذب دختران رده‌های سنی پایه به این رشته مفرح، مسابقاتی با عنوان جام آدینه برگزار می‌کند.

وی گفت: در هفته هفتم این رقابت‌ها با حضور 35 تنیسور علاقه در بخش دختران برگزار شد که شاهد برگزاری مسابقات نزدیک و در سطح بالایی بودیم.

رئیس هیئت تنیس استان همدان  ادامه داد: زمین اختصاصی تنیس برای تمرین بانوان تنیسور در ورزشگاه کوثر شهرک مدنی باعث شده تا تعداد دختران علاقه‌مند به این رشته افزایش یابد.

وی ابراز داشت: در هفته هفتم جام آدینه فاطمه دل‌زنده موفق شد عملکرد خوبی داشته باشد و به عنوان قهرمانی دست یابد، گلنسا شوشتری دوم شد و همچنین فاطمه عبدالله‌زاده در جایگاه سوم قرار گرفت.

برقعی در پایان خاطرنشان کرد: در صورت مساعد بودن شرایط جوی مسابقات جام آدینه در پایان سال و در دو بخش دختران و پسران به صورت مناسبتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول