اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با درخشش تنیسورهای جوان همدانی رخ داد

عنوان سومی آکادمی تنیس الیت همدان در لیگ برتر جوانان کشور

رئیس هیئت تنیس همدان از کسب سومی تیم آکادمی تنیس الیت همدان در لیگ برتر جوانان کشور خبر داد.

عنوان سومی آکادمی تنیس الیت همدان در لیگ برتر جوانان کشور

سید عادل برقعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: رقابت‌های لیگ تنیس آینده‌سازان (جام شهید فهمیده) در رده سنی زیر 18 سال موسوم به لیگ برتر جوانان که به میزبانی قزوین در جریان بود با کسب عنوان سومی تیم آکادمی تنیس الیت به پایان رسید.

وی افزود: در این رقابت‌ها هشت تیم هیئت تنیس اصفهان، آکادمی تنیس قزوین، آکادمی تنیس پارسیان، البرز گاز کیش، مینودر قزوین، آکادمی تنیس الیت همدان، آردلیونا فارس و شهید شرافتی تهران به مدت یک هفته با هم به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت تنیس همدان خاطرنشان کرد: در این رقابت‌ها تیم آکادمی تنیس الیت متشکل از نیما نواب و امیرحسین بادی موفق شدند با عملکرد خوب خود به عنوان سومی این مسابقات دست یابند.

به گفته وی، در این رقابت‌ها و در مرحله رده‌بندی، تیم آکادمی الیت همدان به مصاف آکادمی تنیس پارسیان تهران رفت که در پایان با حساب 2 بر صفر به برتری رسید و کاپ سومی این مسابقات را به همدان آورد.

برقعی گفت: در این مرحله و در رده انفرادی نیما نواب موفق شد مصطفی برادران‌حسینی را 2 بر یک شکست دهد و در بازی بعد امیرحسین بادی ملی‌پوش نوجوان عضو تیم آکادمی تنیس الیت درخشش خوبی از خود نشان داد و توانست علی کارگران دیگر بازیکن تیم پارسیان را شکست دهد.

وی یادآور شد: در این مسابقات تیم البرز گاز کیش با 21 امتیاز قهرمان شد، تیم شهید شرافتی تهران با 19 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم آکادمی الیت همدان موفق شد با 17 امتیاز به عنوان سومی دست پیدا کند.

رئیس هیئت تنیس همدان ادامه داد: از سوی مسئولان برگزاری مسابقات امیرحسین بادی از آکادمی تنیس الیت به عنوان برترین تنیسور این رقابت‌ها شناخته شد.

وی خاطرنشان کرد: باشگاه ورزشی آکادمی الیت همدان در نخستین سال فعالیت خود امسال در 2 رده نوجوانان و جوانان در لیگ‌های کشوری حضور یافته و این یک موفقیت در سطح رشته تنیس در استان همدان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/89020/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول