اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرایان:

ملت ایران اهل ذلت و کوتاه آمدن در برابر زورگویی نیستند

فرماندار سرایان گفت: ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران اهل ذلت و کوتاه آمدن در برابر زورگویی نیستند.

ملت ایران اهل ذلت و کوتاه آمدن در برابر زورگویی نیستند

علی نبی‌زاده در حاشیه راهپیمایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سرایان با بیان این‌که مردم با شور و هیجان خاصی در راهپیمایی حضور دارند، اظهار کرد: پیام اصلی 13 آبان همان‌گونه که به عنوان نام‎گذاری این روز ملی آمده استکبارستیزی است.

وی ادامه داد: مبارزه با استکبار جهانی و با هر کس تفکر سلطه و استکبار دارد جزء پیام این روز است.

دانشجویان ایران مورد طمع دشمنان قرار گرفته و افداماتشان رصد می‌شود

فرماندار سرایان با بیان این‌که دانشجویان در تمامی برهه‌ها نقش مهم، حساس و موثری داشته و دارند، تصریح کرد: برای همین منظور است که این قشر مورد طمع دشمنان قرار گرفته و اقداماتشان رصد می‌شود.

نبی‌زاده به حضور پرشور و انقلابی و بدون حاشیه دانشجویان در مراسم 13 آبان امسال اشاره کرد و یادآور شد: دانشجویان فهیم ایران همچون گذشته نقش موثری در توسعه و پیشبرد اهداف عالی انقلاب دارند.

وی به دو حقیقت پاسداشت افتخارآفرینی‌های ملت غیور ایران در طول تاریخ انقلاب اشاره و اضافه کرد: یکی از اهداف برگزاری مراسم 13 آبان اعلام انزجار مردم ایران از استکبار جهانی و اعلام وحدت ملی است.

حماسه 13 آبان دولت را در  پیشبرد مذاکرات هسته‌ای یاری می‌کند

فرماندار سرایان متذکر شد: تجربه نشان داده که آمریکا و تمامی کشورهای زورگوی غربی خیلی قابل اعتماد نبوده و ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران اهل ذلت و کوتاه آمدن در برابر زورگویی نیستند.

نبی‌زاده گفت: با درایت دستگاه دیپلماسی و رعایت سه اصل عزت، حکومت و مصلحت و برابر منویات مقام معظم رهبری در برخی موارد مذاکره با این کشور هم نه در کسوت ذلت بلکه از روی اقتدار بوده که می‌تواند از مظاهر نرمش قهرمانانه باشد.

وی با بیان این‌که در شرایط کنونی حضور پرشورتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی روز 13 آبان و خلق حماسه‌ای از جنس حماسه 9 دی می‌تواند به اقتدار ملی ایران کمک کند، افزود: همچنین این حماسه دولت را در پیشبرد مذاکرات هسته‌ای کمک و یاری می‌کند.

دشمنان ایران به دنبال تفرقه بین مسئولان و مردم هستند

فرماندار سرایان تصریح کرد: زمانی که طرف‌های مذاکره‌کننده بفهمند ملت بزرگ ایران پشت سیاست‌های ملی نظام و دولت قرار دارند راه تعامل و گفت‌وگو بر مبنای اصلی آن میسر می‌‌شود.

نبی‌زاده با بیان این‌که دشمنان ایران به دنبال دو قطبی کردن نظام و تفرقه بین مسئولان و مردم هستند، خاطرنشان کرد: راهپیمایی 13 آبان امسال می‌تواند نقطه عطفی در وحدت ملی ما باشد.

انتهای پیام/69021/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول