اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط جانباز شیمیایی 70 درصد صورت می‌گیرد

انتشار کتاب شیفتگان خدمت و جنود غالب در لامرد

دو کتاب دیگر از مستندات دفاع مقدس شهرستان لامرد توسط موسی هنرپیشه جانباز شیمیایی 70 درصد جنگ تحمیلی به زودی منتشر می‌شود.

انتشار کتاب شیفتگان خدمت و جنود غالب در لامرد

موسی هنرپیشه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد اظهار داشت: کتاب شیفتگان خدمت حاوی متن کامل شهدای طلبه، کارمند، معلم و جهادگر شهرستان لامرد در 80 صفحه و کتاب جنود غالب شامل متن کامل وصیت‌نامه شهدای سرباز و پاسدار وظیفه این شهرستان در 136 صفحه در انتشارات حماسه قلم استان قم در حال چاپ است.

وی افزود: کتاب شیفتگان خدمت با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان و موسسه فرهنگی هنری فانوس وصال و کتاب جنود غالب با همکاری موسسه خیریه بعثت‌النبی (ص) و موسسه فرهنگی هنری فانوس وصال به چاپ می‌رسد.

این نویسنده لامردی با بیان اینکه پیش از این کتاب سبزپوشان سپیدرو حاوی متن کامل شهدای پاسدار و کتاب خنیاگران عشق حاوی متن کامل شهدای دانش‌آموز لامردی به چاپ رسیده بود و در اختیار نسل جویای فرهنگ ایثار و شهادت قرار گرفته است، گفت: دو کتاب شیفتگان خدمت و جنود غالب در هفته پرخیر و برکت بسیج طی مراسمی رونمایی و در اختیار مردم شهیدپرور لامرد قرار می‌گیرد.

هنرپیشه ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی مدون قرار بود که پیام آسمانی شهدای لامرد در قالب پنج کتاب منتشر شود که امروز چهار کتاب از آن به ترتیب در اختیار آحاد مردم شهیدپرور این شهرستان قرار می‌گیرد و یک کتاب باقی‌مانده که حاوی متن کامل وصیت‌نامه شهدای بسیجی است، در حال تدوین است که امیدواریم تا پایان سال جاری تدوین و ویراستاری این کتاب نیز به پایان برسد و گام مهم دیگری در زمینه فرهنگ شهید و شهادت به منصه ظهور برسد.

وی با اشاره به زمینه تبلیغ فرهنگ شهادت بیان داشت: با همکاری معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش لامرد و اداره آموزش و پرورش بخش علامرودشت هفته‌ای سه وصیت‌نامه از شهدای شهرستان لامرد در مراسم صبحگاهی مدارس راهنمایی و متوسطه این ادارات قرائت می‌شود که تاثیر بسزایی در انتقال ترویج ایثار و شهادت میان نسل سوم انقلاب اسلامی داشته است.

جانباز شیمیایی 70 درصد جنگ تحمیلی در ادامه سخنان از کسانی که دل در گرو شهیدان دارند، درخواست کرد با اهدای کمک‌ها و همکاری‌های خود زمینه انتشار کتب بیشتری را فراهم کنند.

استاد دانشگاه‌های لامرد در همین زمینه خاطرنشان کرد: با انتشار 49 وصیت‌نامه پاسداران شهید، 53 وصیت‌نامه دانش‌آموزان شهید، 18 وصیت‌نامه طلبه، کارمند، معلم و جهادگر شهید و 52 وصیت‌نامه سربازان و پاسداران وظیفه شهیدان لامرد، مجموع پیام آسمانی 162 شهید این شهرستان چاپ شده است و 72 شهید باقی‌مانده نیز در قالب یک کتاب چاپ خواهد شد.

به گزارش فارس، موسی هنرپیشه جانباز شیمیایی 70 درصد از نویسندگان دفاع مقدس و دبیر آموزش و پرورش شهرستان لامرد علاوه بر انتشار دو کتاب در سایر زمینه‌ها، شش کتاب در حوزه دفاع مقدس و شهید و شهادت به چاپ رسانده است.

انتهای پیام/2448/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول