اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده حوزه دانش‌آموزی ناحیه مقاومت بسیج هندیجان:

برگزاری همایش رهروان شهید فهمیده کادرسازی برای آینده کشور است

فرمانده حوزه دانش‌آموزی ناحیه مقاومت بسیج هندیجان گفت: همایش رهروان شهید فهمیده یک گام عملیاتی در راستای کادرسازی برای آینده کشور است.

برگزاری همایش رهروان شهید فهمیده کادرسازی برای آینده کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، سعید سنگری ظهر امروز در همایش رهروان شهید فهمیده که با حضور جمعی از مسئولان، دانش‌آموزان و خانواده‌های شهدا و رزمندگان در این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: این طرح یک گام عملیاتی در راستای کادرسازی برای آینده کشور است.

وی اضافه کرد: در این طرح، اکثر دانش‌آموزان پسر 13 ساله ساکن در استان‌های جنوبی کشور، طی مراسمی به عضویت رسمی طرح پذیرفته شده و در ارتباطی که شکل می‌گیرد، با فرهنگ شهید فهمیده بیشتر آشنا می‌شوند.

فرمانده حوزه دانش‌آموزی ناحیه مقاومت بسیج هندیجان با اشاره به ماهیت برگزاری این طرح تصریح کرد: ایمان، علم و شجاعت از ویژگی‌های دانش‌آموزان بسیجی بوده و شجاعت در واقع نتیجه ایمان قوی و دانش با بصیرت است که در وجود شهید فهمیده به خوبی آشکار و نمایان شد.

وی از حضور بسیج دانش آموزی در مدارس به عنوان حضوری مؤثر و نقش‌آفرین یاد کرد و شهید فهمیده را به عنوان سرآمد و الگوی دانش‌آموزان بسیجی برشمرد.

*تفکر بسیجی پاسداری از ارزش‌های ناب انقلاب است

در ادامه این مراسم فرماندار هندیجان چنین اظهار کرد: دانش‌آموزان آینده‌سازان این مرز و بوم هستند که باید با برخورداری از روحیه و تفکر بسیجی در راستای پاسداری از ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی حرکت کنند.

بهروز فرج‌اللهی اضافه کرد: نباید اجازه دهیم یاد و نام شهدا در ذهن و اندیشه و زندگی روزمره ما از بین رود زیرا آسایش و امنیت خود را مدیون آن بزرگواران هستیم.

وی نقش آفرینی دانش‌آموزان در 13 آبان را مهم ارزیابی کرد و گفت: دانش‌آموزان با الگوپذیری از شهید فهمیده باید راه و رسم این شهید را ادامه دهند.

*توسعه علمی همراه با تعهد مدنظر دانش‌آموزان باشد

امام جمعه هندیجان نیز اظهار کرد: توسعه علمی همراه با تعهد و اخلاق اسلامی مهم‌ترین رسالت دانش‌آموزان است که نسل امروز باید به آن توجهی خاص داشته باشد.

حجت‌الاسلام علی شمیل‌پور همچنین عنوان کرد: در این خصوص خانواده‌ها و مسئولان تعلیم و تربیت باید جوانان را به سوی ارزش‌های اسلامی و اخلاقی سوق دهند و از هجمه فرهنگی دشمنان جلوگیری کنند.

وی از شهید فهمیده به عنوان نمادی از شهدای ماندگار دفاع مقدس یاد کرد و ادامه داد: بسیاری از کودکان و نوجوانان ما با شرکت در عرصه جنگ به فیض بزرگ شهادت نائل شدند که این مهم، نشان از اوج شهادت طلبی آنها دارد.

انتهای پیام/72001/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول