اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه تاکید کرد

جلوگیری از افزایش خودسرانه نرخ کرایه برون شهری در کهگیلویه

فرماندار کهگیلویه خواستار نظارت دقیق و مستمر بر حمل و نقل شهری و درون‌شهری شد و گفت: افزایش خودسرانه نرخ کرایه برون شهری مورد رضایت نیست و باید کنترل شود.

جلوگیری از افزایش خودسرانه نرخ کرایه برون شهری در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ظهر امروز نشست مشترک فرمانداران کهگیلویه و چرام با حضور مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مسافربری استان و اعضای شورای ترافیک شهرستان با هدف ساماندهی ناوگان حمل و نقل در مسیر ارتباطی دهدشت به چرام، در فرمانداری دهدشت برگزار شد.

ابراهیم جعفری در این جلسه توسعه حمل و نقل را از شاخصه‌های اصلی توسعه پایدار هر کشوری خواند و اظهار داشت: حمل و نقل در مبادله فرهنگی و انتقال کالا و خدمات دارای اهمیت ویژه‌ای است.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به وجود بیش از 430 دستگاه تاکسی درون شهری در دهدشت افزود: افزایش نظارت بر خدمات ناوگان حمل و نقل باعث جلب رضایت مردم می‌شود.

رئیس شورای ترافیک کهگیلویه، تعداد آژانس‌های درون شهری را 250 مورد برشمرد و گفت: ساماندهی آژانس‌ها باید به صورت شناسنامه‌دار کردن و تأیید صلاحیت راننده به دقت بررسی شود.

جعفری وجود چهار اتوبوس شهری در شهرداری را متذکر و برای چندمین‌بار خواستار ساماندهی این اتوبوس‌ها در اسرع وقت شد.

وی تعداد اتوبوس‌های برون شهری در دهدشت را 22 دستگاه عنوان و خاطرنشان کرد: 26 دستگاه مینی‌بوس در خط بهبهان و بیش از 280 سواری در محورهای مختلف شهرستان مشغول فعالیت هستند.

جعفری با بیان اینکه جایگاه قانونی در ارائه خدمات پلیس در وقت آزاد وجود ندارد خواستار انعقاد قرارداد متولیان پایانه‌های مسافربری با پلیس شد.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه وضعیت نظافت پایانه‌ مسافربری دهدشت را نامطلوب دانست و ابراز داشت: سالن انتظار مسافران باید امکانات مناسب برای استقرار مسافر تا زمان حرکت را داشته باشد.

جعفری با اذعان به عدم نظارت دقیق و مستمر بر نرخ کرایه در ناوگان برون شهری بر لزوم نظارت و اعمال قانون در این زمینه تأکید کرد.

هم‌چنین نیکروز فرماندار چرام با اشاره به مسافت 20 کیلومتری مسیر چرام به دهدشت خواستار ساماندهی حمل و نقل در این مسیر ارتباطی شد.

فرماندار چرام ادامه داد: خدماتی که در پایانه مسافری چرام ارائه می‌شود نسبت به 30 سال گذشته هیچ تغییری صورت نگرفته است.

نیکروز ابراز امیدواری کرد با ساماندهی پایانه مسافری، احساس شهرستان شدن از ناحیه حمل‌ و نقل در چرام بوجود آید.

به گزارش فارس در نشست شورای ترافیک شهرستان ساماندهی و کنترل ناوگان مسیر دهدشت به چرام به امور حمل و نقل واگذار شد.

انتهای پیام/82016/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول