اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر:

سرانه ورزشی نیر بیش از 2 متر‌مربع است / ساماندهی 1400 ورزشکار در نیر

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر گفت: سرانه ورزشی شهرستان نیر 2 متر و 0.22 متر‌مربع است که حتی از میانگین ملی نیز بالاتر است.

سرانه ورزشی نیر بیش از 2 متر‌مربع است / ساماندهی 1400 ورزشکار در نیر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید ناصر میر‌مرسلی ظهر امروز در آیین تجلیل از خادمان ورزشی و مدال‌آوران ورزشی شهرستان نیر اظهار داشت: نیمه اول امسال یک هزار و 400 ورزشکار در قالب 24 هیئت ورزشی به صورت رسمی در این شهرستان در رشته‌های مختلف سازماندهی شدند.

وی عنوان کرد: این ورزشکاران زیرپوشش بیمه ورزشی قرار گرفته‌اند و 8/5 درصد جمعیت شهرستان نیر را تشکیل می‌دهند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر افزود: 60 مربی در 24 رشته ورزشی و 37 داور در هفت رشته به ارائه آموزش‌ها و فنون ورزشی در این شهرستان می‌پردازند.

میر‌مرسلی ادامه داد: سرانه ورزشی شهرستان نیر 2 متر و 0.22 متر‌مربع است که نسبت به سایر شهرهای استان اردبیل بسیار مناسب است.

این مسئول همچنین حضور سه قهرمان کشوری و ملی در شهرستان نیر و عضویت یک نفر در تیم ملی شمشیربازی را بیانگر تقویت و توسعه یافتگی پایه‌های ورزش در این شهرستان دانست.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر فراهم بودن فضای ورزشی مورد‌نظر و مطلوب را موجب پیشرفت ورزشکاران در رشته‌های ورزشی برشمرد.

میر‌مرسلی یادآور شد: از نمایندگان مردم شهرستان نیر در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان و مسئولان استانی خواستاریم تا به صورت جدی نسبت به احداث خوابگاه ورزشی در شهرستان نیر تلاش کنند.

وی گفت: توسعه فعالیت‌های ورزشی و جذب جوانان به میادین ورزشی یکی از مهمترین اقدامات برای مقابله با هجمه‌های دشمنان است و همه باید در این مسیر تلاش کنیم چرا که ورزش می‌تواند به عنوان یک ابزار قدرتمند به نوجوانان و جوانان کمک کند.

انتهای پیام/62004/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول