اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه خراسان جنوبی:

مذاکره می‌کنیم اما از حق و حقوق خود نمی‌گذریم

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان جنوبی گفت: باید به دشمن بگوییم ما اهل گفت‌و‌گو هستیم اما این به معنای این‌که از حق و حقوق و تثبیت خود بگذریم نیست.

مذاکره می‌کنیم اما از حق و حقوق خود نمی‌گذریم

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد‌علی تابعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: بحث مذاکره و انرژی هسته‌ای بهانه‌ای بیش برای آمریکایی‌ها نیست.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها با پیش کشیدن بحث تحریم‌ها و مذاکرات به گونه‌ای قصد دارند نظام جمهوری اسلامی ایران را به چالش کشیده و کشور ما را درگیر کنند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان جنوبی افزود: برای این‌که این بهانه را از دشمن بگیریم باید بگوییم ما اهل گفت‌و‌گو هستیم اما این به معنای این‌که از حق و حقوق و تثبیت خود بگذریم نیست.

ایران پرنشاط‌تر از گذشته به راه خود ادامه می‌دهد

تابعی با بیان این‌که مذاکرات بخشی از ظرفیت‌های یک کشور است، تصریح کرد: در این مذاکرات نباید عده‌ای تمام امید و باورهایشان بر این مذاکرات وصل شده و گره بخورد.

وی اذعان داشت: با تکیه بر نظام، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های کشور با وجود محدودیت‌هایی که تحریم‌ها برای کشور ایجاد کرده، ایران همچنان پرنشاط و پوینده بوده و به راه خود ادامه می‌دهد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان جنوبی یادآور شد: با تکیه بر فرمایشات رهبری و نگاه جامع تمام نیروها و اتکا بر اراده ملی، با وجود بسیاری از سختی‌هایی که با آن مواجه بوده و پشت سر گذاشته‌ایم، اکنون هم ملت ایران قادر است با تمامی مشکلات پیش‌رو دست و پنجه نرم کند.

تابعی افزود: با وجود این‌که انقلاب اسلامی رو به تکامل است نگاه به آن نیز باید نسبت به گذشته متفاوت و جدی باشد.

وی خاطرنشان کرد: با انتخابات جدید عده‌ای فکر می‌کنند همه چیز عوض شده است، ممکن است روش‌ها و شیوه‌هایی جدید بوجود آمده باشد اما هیچ چیز عوض نشده است.

روحیه مذاکره کننده‌ها نباید تضعیف شود

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره مذاکره کننده‌ها، گفت: اینها سربازان ملت بوده که با دشمن در حال مذاکره هستند پس نباید روحیه آنها را تضعیف کرد.

تابعی اظهار داشت: دشمن با یک حرکت حساب شده برنامه‌ریزی کرده و از آنچه در توانش هست برای نابودی ملت ما استفاده می‌کند اما بداند ما کشوری نیستیم که با تحریم تسلیم شویم.

وی ادامه داد: اگر آمریکا تمام ظرفیت‌ها را به روی ملت ایران ببندد باز هم خواهیم توانست با تکیه بر توانایی‌ها و ظرفیت و اراده ملی خود تک تک نیازهای خویش را برآورده کنیم.

با حضور در راهپیمایی وحدت خود را به رخ دشمن می‌کشیم

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان جنوبی متذکر شد: این‎که دشمن فکر می‌کند تحریم‌ها می‌تواند ما را به شکست وادارد اشتباه محض و برعکس بوده و دشمن باید بفهمد طی این مدت با تحمیل فشارهای تحریم به ملت ما بیشتر خودش متضرر شد تا ما.

تابعی در ارتباط با 13 آبان، افزود: همه مردم، دانش‌آموزان، دانشجویان، دستگاه‌های اجرایی و غیره امروز آگاه‌تر، پرشورتر و با صلابت بیشتر در راهپیمایی شرکت می‌کنیم تا دوباره وحدت و ولایت‌مداری خود را به رخ دشمنان بکشیم.

وی با بیان این‌که استکبار ستیزی ماهیت یک دانشگاه آزاد و زنده است، اذعان  داشت: دانشجویان بار دیگر با الهام از مقام عظمای ولایت با حضور در راهپیمایی 13 آبان همواره در راه تحقق آرمان‌ها و اهداف والای نظام اسلامی ایستادگی کرده و سلطه ناپذیری را سر لوحه خود قرار می‌دهند که بی‌تردید این اقدام ادامه راه مقدس شهدا و دوستانشان است.

انتهای پیام/69017/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول