اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت در 6 ماده

برترین‌های مسابقات دو و میدانی قهرمانی قم مشخص شدند

پیکارهای دو و میدانی قهرمانی استان قم در مواد و رشته‌های گوناگون برگزار شده و برترین‌ها در حضور مسئولان هیئت دو و میدانی قم مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند.

برترین‌های مسابقات دو و میدانی قهرمانی قم مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقات دو و میدانی مردان قهرمانی استان قم به همت هیئت دو و میدانی قم با حضور چهره‌های مطرح رشته‌ها و مواد گوناگون برگزار شد و در پایان جدال مدعیان در 6 رشته برترین‌های خود را شناخت.

هیئت دو و میدانی استان قم با توجه به نزدیک شدن به حماسه گرامیداشت 13 آبان و روز دانش‌آموز این دوره از پیکارها را در قالب مسابقات دو و میدانی قهرمانی قم با حضور 52 نفر از علاقه‌مندان و دو و میدانی‌کاران قمی برگزار کرد و از برترین‌ها تجلیل به عمل آورد.

این در حالی است که مدعیان کسب عناوین اول تا سوم مواد و رشته‌های مختلف این دوره از پیکارها امروز در پیست دوومیدانی مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) با یکدیگر به رقابت پرداختند و سرانجام چهره نفرات اول تا سوم هر رشته مشخص شد.

قضاوت این دوره از مسابقات را محمدرضا رضایی، علی منفرد، اصغر درخشش فر، مهدی فتاحی، محمد رضا اسحاقی و مرتضی مرادی بر عهده داشتند در حالی که سرپرست فنی این دوره از مسابقات علی رضایی دبیر هیئت دو و میدانی استان قم بود و این پیکارها در حضور ابوالقاسم اکرمی رئیس هیئت دو و میدانی قم برگزار شد.

نفرات برتر در پایان این دوره از رقابت‌ها در حالی طی مراسمی با اهدای جایزه و حکم قهرمانی مورد تشویق قرار گرفتند که جدال مدعیان در تلاش برای به دست آوردن عناوین اول تا سوم مواد مختلف این دوره از پیکارها در رشته‌های 100 متر نونهالان، 100 متر بزرگسالان، 1500 متر، پرش با نیزه، پرش طول و پرتاب وزنه در پیست تارتان و زمین چمن مجموعه ورزشی یادگار امام به انجام رسید.

در پایان این دوره از مسابقات و در ماده 100 متر رده سنی نونهالان علی سلامتیان قهرمان شد، سید سجاد وکیلی در جایگاه دوم ایستاد و به مقام نایب قهرمانی رسید در حالی که ابوالفضل شیری رتبه سوم را کسب کرد و در 100 متر بزرگسالان صابر مهری، حسین میرزایی و میثم آقاجان پور مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در ماده 1500 متر رضا ملک پور، محمدرضا فریدی و حسین مظفری حائز مقام‌های اول تا سوم شدند، ضمن اینکه در رشته پرش با نیزه میثم صادق‌پور، حسین میرزایی و محسن سالاری موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم پیکارهای گرامیداشت روز دانش‌آموز شدند.

در نهایت اینکه در رشته پرش طول محمدرضا فریدی، مهدی رحمتی و علی سلامتیان در مکان‌های اول تا سوم جای گرفتند و در آخرین رشته یعنی پرتاب وزنه میثم صادقپور، حامد خزایی و محمدرضا ابراهیم موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم جام دانش‌آموز دو و میدانی قم شدند.

انتهای پیام/78002/ح30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول